Persoonlijke update #4

Door Anke (en Nynke) – (Eindelijk) na twee weken niet op ons blog gezeten te hebben horen jullie weer wat van ons! Waarom we niets van ons lieten horen lees je hier en ook hebben we heel wat om bij te kletsen dus lees snel verder…

relaxing with coffee

Bron foto

We excuseren ons omdat we meer dan twee weken niets van ons lieten horen. Dat komt vooral door ons privé leven. Op school zijn we druk bezig met ons eerste rapport, als het goed is worden de cijfers volgende week donderdag ingeleverd. Met Nynke gaat het erg goed op school, maar met mij, Anke, gaat het niet erg goed. Dat komt vooral door mijn ziekte. Na een paar weken ziekenhuizen in ons eigen stad bezocht te hebben, moet ik nu ongeveer om de twee weken naar een ander ziekenhuis reizigen die een uur van ons vandaan rijden is. In het ziekenhuis in ons eigen stad hebben ze mij ook al onderzocht en hebben ze al wat gevonden, maar daar weten ze weinig van. Dus vandaar moest ik naar dat andere ziekenhuis. Ik heb elke dag wel last van mijn maag en ben vaak misselijk. Hopelijk kunnen ze het probleem oplossen zodat ik me weer goed kan concentreren op school!

We hopen dus dat we deze weken die er nog komen we weer volop kunnen bloggen, maar dan moet dat wel meezitten met ons schoolleven en privé leven. Volgende week gaan we (proberen) om allemaal leuke Halloween blogposten te posten!

Big kisses

2 thoughts on “Persoonlijke update #4

Geef een reactie

