De NOM NOM NOM Tag #1

Door Anke – Wie houdt er nou niet van eten?! Ik kan er ten minste niet zonder. Daarom vond ik het ook maar al te leuk om deze tag te doen. Lees snel verder voor mijn antwoorden op leuke vragen over food!

Bron foto

Wat vind jij lekker dat iedereen vies vindt (en andersom)?

Ik heb deze zomer nog octopus gegeten. Wanneer ik dit vertel, kijken mensen me soms raar aan. ”Octopus? Dat beest met die tentakels? Kun je dat eten?” Vragen ze dan. Ik kan dan (met ervaring) zeggen van: ”Ja hoor, het is best te doen.” Het is echt heerlijk, moet ik eerlijk bekennen! Andersom vind ik olijven echt niet te eten. Daar kijken ze soms ook raar van op, maar ik lust het écht niet. Ik heb het al super vaak geprobeerd te eten, maar ik krijg het telkens niet door.

Wat kook je het liefst (en veel te vaak)?

Eigenlijk kook ik niet vaak, maar als ik kook, dan maak ik burrito’s! Het is makkelijk te maken met zo’n pakketje, you know what I mean? Het liefst eet ik elke dag burrito’s, maar dat mag helaas niet want het is niet al te gezond, helaas.

Tumblr

Bron foto

In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?

Is het erg als ik zeg dat ik het liefst thuis eet? In het restaurant voel ik me vaak zo ongemakkelijk, want dan heb ik het gevoel dan mensen me helemaal aan zitten te staren om mijn eet manieren. Ik heb manieren van een klein kind. Altijd als ik eet dan ligt het op de grond of op mijn stoel. Oepsie.

Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou het heten?

Moeilijke vraag, ik vind zo veel dingen lekker! Maar als ik dan toch moet kiezen kies ik voor een broodje dat smaakt naar pizza en die lekker knapperig is. Hmm, ik krijg er al zin in bij het idee! Hoe het broodje dan zou heten? Ik denk pizza-licious of zoiets.

Deel een handige kooktip:

Aangezien ik dus niet vaak kook, heb ik ook niet echt een kooktip. Ik heb mijn moeder even gevraagd of zij nog een goede tip had. En dat had ze, ze reageerde met appel kruimel cake. Dus als je nog een kostelijke cake zoekt, kun je die het beste maken.

Wat staat er nog op je food baking bucket list?

Op mijn food baking bucket list staat een regenboog taart! Deze taart heb ik al zó vaak voorbij zien komen dat ik hem nu ook klaar wil maken en consumeren. Of dat lukt is de vraag, taarten bezwijken bij mij heel erg vaak dat ik op laatst geen hoop meer heb dat het ooit nog lukt om een taart te maken.

Pinnwand-Fotos

Bron foto

Zelf koken / Eten bestellen / Buiten de deur eten

Eten bestellen is absoluut mijn favoriet. We hebben hier in het dorp een heerlijke pizzeria waar ik geregeld ook eten bestel! Die pizza’s daar zijn zo goddelijk…

Ben je ergens allergisch voor?

Nee, dat niet, gelukkig!

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd?

Mijn food obsessie van de afgelopen tijd zijn pepernoten en speculaaskoekjes. Ja, die staan zeker weten stipt op nummer één! Ik vind ze zo lekker bij de thee, dan dip je ze er in en smelten ze zo lekker…

Wat is je favoriete toetje?

Moeilijke vraagstukken hoor, dit is ook weer zo’n lastige! Dan ga ik denk ik maar voor vanille ijs met chocolade en dan vooral zo’n ijstaart met deze ingrediënten er in. Heaven!

Dit was de tag alweer! Als je wilt kun je deze tag ook overnemen. Vraagje: wat is jouw favoriete eten? Zet het neer in de comment’s

Big kisses

One thought on “De NOM NOM NOM Tag #1

Geef een reactie

