Random faves #7 Anke

Door Anke – Regen. Sneller donker. Pompoenen. Kouder. De herfst is weer begonnen! Ik geef je verscheidene faves die ik heb deze herfst.

Pumpkin

♥ 20 kruiden oplosthee

Naarmate het kouder wordt, is het weer tijd voor thee! Het liefst kies ik voor gezonde thee. De 20 kruiden oplosthee van Zonnatura is tamelijk gezond, dus die drink ik het liefst!

random faves 003

♥ Chloé Love 

Ik vind het heerlijk om parfum’s te dragen. Mijn lievelingsparfum van dit moment is ”love” van Chloé. De parfum ruikt zalig naar talk en rijstpoeder. De geur blijft de hele dag aanwezig, wat ik ook erg fijn vind!

random faves 005

♥ Vestjes

Het is soms nog wel wat wisselvallig weer. Dat is ook de reden waarom ik op dit moment veel vestjes draag. Als het wat warmer wordt, kan ik het vestje uittrekken, dat vind ik wel wat geschikter dan meteen al een dikke sweater dragen, die kun je niet makkelijk wegstoppen en uitdoen.

Autumn

Bron foto

Lemony Flutter

must have voor mijn nagels is op dit moment lemony flutter. Mijn nagels hebben heel wat te voortduren en in de herfst. Als het kouder wordt moet ik ze uiteraard goed verzorgen, anders overleven ze de herfst en winter niet! En dat verzorgen doe ik met lemony flutter. Mijn nagels worden er ook bevallig lang van.

random faves 007

Pepernoten

Je mag me nu officieel voor gek verklaren, want ik eet nu al pepernoten. Neem me niet kwalijk, maar ik vind ze echt heerlijk bij de thee onder andere. Pepernoten omhuld met chocolade, truffels… geef ze mij maar allemaal!

Laura denkt | 2012 | september

Bron foto

Big kisses

Geef een reactie

