Vette hits

Door Anke – Ik ben echt verslaafd aan muziek. Zodra het stil is in huis zet ik de speakers meteen aan en dreunt de muziek door de hele kamer. In deze blogpost laat ik mijn favo hits horen!

Music is life ♔

 

Lana Del Rey – vs. Cedric Gervais – ‘Summertime Sadness’ remix 

Van Lana’s liedjes worden veel remixen gemaakt. Dit is ook één, gemaakt door Cedric Gervais. Catchy nummer!

 

 Calvin Harris – Blame ft. John Newman

Calvin Harris en John Newman zijn de perfecte combinatie samen en dat hoor je ook wel met dit liedje.

 

Charli XCX – Break The Rules 

Charli ken je misschien nog wel van het liedje ”boom clap” die ze voor The Fault In Our Stars heeft ingezongen. Nu heeft ze dit nieuwe liedje gemaakt en ik ben verslaafd! Good job, Charli!

 

Becky G – Shower

Misschien heb je wel eens van deze leuke meid gehoord, want ze heeft wel eens een song gemaakt met Cher Lloyd: Oath, die wereldberoemd werd. Nu wilde Becky G op eigen voeten staan en produceerde ze dit nummer.

 

Beyoncé – Pretty Hurts

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, daar gaat dit nummer van Beyoncé over. Erg mooi nummer, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht van Beyoncé!

 

Big kisses

Geef een reactie

