Essence Sparkle Sand Top Coat

Door Anke – Ik hou heel erg van liquid sand nagellakjes en toen ik deze nagellak zag heb ik hem meteen gekocht! Ik was erg benieuwd naar hoe de sparkle sand top coat uit zou pakken. Druk snel op lees snel verder als je ook benieuwd bent!

Shoplog 001

Essence Nail Art Topper Sparkle Sand Topcoat – €1,99 – Kruidvat en Trekpleister 

Wat me opvalt is dat Essence met een degelijk potje komt voor deze nagellak. De dop is zilverkleurig en er zit een sticker op, waar op staat dat deze top coat alleen maar werkt bij Essence nagellak. Het potje waar de lak in zit is doorzichtig en er staat de tekst ”Essence nail art sparkle sand top coat” op. Op de achterkant staat de naam van het lakje vermeld. Ik kan er uit opmaken dat deze nagellak ”i feel gritty” heet. Ik moet bekennen dat Essence best wel leuke namen voor hun make-up bedenkt!

Shoplog 012

Het kwastje werkt erg fijn. Hij is niet te groot en ook niet te klein. Precies goed! Op het kwastje zit genoeg top coat nadat je hem één keer in het potje hebt gedipt. 

Ik heb de top coat aangebracht op een (rode) Essence nagellak, wat ook netjes op de dop vermeld stond. De nagellak die ik op mijn nagels heb heet: do you speak love? (nummer 113)

PicMonkey Collage

Links op de foto zie je de Essence nagellak zonder topcoat. Rechts zie je de nagellak mét topcoat. Toen ik het resultaat zag was ik niet zo enthousiast, maar ik bleef hopen. En ja hoor, naar een paar dagen was het zanderige effect aanwezig. Alleen als je met je vingers er aan voelt voel je ook daadwerkelijk het zand effect. 

Wat moet ik hier van zeggen? Door de topcoat krijg je wel een mooi effect op je nagels, alleen het lijken meer op glittertjes dan op een liquid sand laagje. Wanneer je voelt merk je wel dat er een liquid laagje op je nagels zit, maar anders niet. Voor de prijs is het wel een fijne nagellak.

Big kisses

Geef een reactie

