Sunshine blogger award #2

Door Nynke – Een paar dagen geleden kregen we te horen dat Nina ons genomineerd had voor de sunshine blogger award! De sunshine blogger award houdt in dat als je genomineerd bent je 7 feiten over je zelf moet vertellen. Als laatste moet je vijftien andere bloggers nomineren. Laten we beginnen! Nu laat ik 7 feitjes over mij weten!

Freedom! | via Tumblr

 

Bron foto

1. Kerst vind ik echt helemaal geweldig: de gezellige sfeer, overal lichtjes, het decoreren van mijn kamer, de gure dagen … Alles vind ik gewoon leuk aan de kerst! Als we midden in de zomer zitten zeg ik ook vaak: ‘ Wat heb ik weer zin in de kerst dit jaar zeg! ‘ Terwijl mijn meeste familie en vrienden het liefst het hele jaar zomer hebben!

2. Ik ben te lui om mijn nagels te lakken. Ik vergeet altijd om mijn nagels een mooi kleurtje te geven. Ik neem me het heel vaak voor dat ik op die dag mijn nagels ga doen, maar op een of andere manier schiet het er dan altijd bij in…

3. Mintkleurig en chavron is mijn favoriere kleur-printcombinatie op dit moment. Ik hou sowieso van mintkleurig maar in combinatie met chavron print vind ik het heel mooi. ( op bijv. kussens, kaarsenhouders, beurzen etc.)

4. De geur van typex vind heerlijk ruiken, dit vinden heel veel mensen best vreemd, maar ik vind t echt lekker 😉

5. Ik moet altijd even op YouTube kijken of er ook een nieuwe video van iemand online is gekomen. Al kijk ik alleen maar even hoe laat het is op mijn mobiel: ik moet even op YT kijken.

6. Ik maak altijd to-do lijstjes voor het huiswerk van de volgende dag en markeer het als ik iets af heb gemaakt. Dit werkt voor mij echt heel erg goed en doe dit iedere dag!

7. Wiskunde vind ik het minst leuke vak op school. Het liefst zou ik dit vak niet willen kiezen voor in mijn vakkenpakket, maar sinds een aantal jaar is wiskunde ook een verplicht vak geworden, helaas, dus zal ik dit vak nog wel even houden.  Maar ik ga er maar het beste van maken!

 

De blogsters die ik nomineer zijn:

1. Madam Lotte

2. Laura

3. Happilyheart

4. Isabella

5. Lauryn

6. Jennifer

7. Eline

8. Liesbeth

 

Big kisses

2 thoughts on “Sunshine blogger award #2

Geef een reactie

