Sunshine blogger award #1

Door Anke – Een paar dagen geleden kregen we te horen dat Nina ons genomineerd had voor de sunshine blogger award! De sunshine blogger award houdt in dat als je genomineerd bent je 7 feiten over je zelf moet vertellen. Als laatste moet je vijftien andere bloggers nomineren. Laten we beginnen! Eerst begin ik met de 7 feitjes over mezelf.

disappointed

Bron foto

1. Als ik nadenk kijk ik altijd naar mijn nagels en pruts ik er aan, soms heb ik dat zelf niet eens in de gaten!

2. Ik heb echt super veel sieraden maar heb ze bijna nooit om. Ik heb thuis wel twee bakken vol met armbandjes, oorbellen, kettingen en ringen liggen. Maar van al deze sieraden heb ik maar een paar dingen in én om: mijn drie armbandjes uit Griekenland en mijn zilveren oorbellen.

3. Waarschijnlijk wist je dit al als je onze blog volgt, namelijk dat ik ben nogal obsessed ben met New York. Ik heb mokken, een map, kalenders, schilderijen, een dekbed, kranten en nog veel meer dingen met New York foto’s er op.

4. Ik heb een litteken op mijn rechterwang. Toen ik een jaar of zeven was hadden we wel eens feest op de basisschool en we deden het spel spijker slaan. Toen de meester de hamer op de spijker zou slaan, schoot de bovenkant van de hamer los en kwam het tegen mijn wang. Daarna is het geplakt en nu zit er een groot litteken.

5. Net zoals de meeste mensen ben ik verslaafd aan WhatsApp. Wanneer WhatsApp het niet doet raak ik helemaal in paniek en wordt ik gek!

6. Poppen vind ik erg eng. Vroeger hadden we thuis een hele enge pop en er is iets gebeurd waardoor ik nu bang ben geworden. Ik weet niet meer wat er precies was, maar nu ben ik nogal bang voor poppen. Ook heb ik wel eens een pop gekregen op mijn verjaardag, die ik een paar dagen later kapot sloeg omdat ik gewoon super bang was voor die pop!

7. Toen ik geboren werd zou ik eerst Anke Simmer heten. ”Simmer” betekend in het Fries ”zomer” en dat vond mijn vader een mooie naam. Alleen mijn moeder vond er niks aan, dus nu heet ik gewoon Anke.

 

De blogsters die ik nomineer zijn:

1. Esmée 

2. Eline Boot

3. Esmee van Dijk 

4. Modenise 

5. Style By Anastasia

6. Reddiamond

7. Mysupersweetlife 

De andere acht zie je als Nynke 7 feitjes over haarzelf moet vertellen!

 

Big kisses

One thought on “Sunshine blogger award #1

Geef een reactie

