Autumn tag #2

Door Nynke- Aangezien de herfst er bijna weer aankomt heb ik deze tag vandaag voor jullie in de planning staan! Bij deze tag worden er vragen gesteld over de herfst, bijvoorbeeld wat is je favoriete geurkaars, favoriete herfstkleding etc. Lees snel verder!

Untitled

 

1. Favoriete ding aan de herfst?

Het gezellige gevoel wat je krijgt als je buiten naar het gure weer kijkt. Ook vind ik bordeauxrood een hele mooie kleur en die je zie je veel in kleding in de herfst dus dat vind ik ook erg leuk.

 

2. Favoriete drankje?

Mijn favoriete drankje is warme chocolademelk mét slagroom en marshmallows!

Sweet chocolat

 

3. Favoriete geur/ kaars?

Ik heb niet echt één merk favoriete geurkaars maar ik echt vind in het algemeen vanille geurkaarsen echt lekker ruiken voor het najaar.

 

4. Beste lipstick?

Ik heb niet echt een lipstick die ik vaak draag in de herfst, maar wel lippenbalsems van Baby Lips voor de droge lippen.

 

5. Favoriete moisturizer?

Ik zweer bij mijn Louis Widmer Fluide Hydratant crème. Dit is voor droge plekjes op m’n gezicht echt een topcrème!

6. Favoriete kleur voor je ogen?

Warme bruintinten met eventueel een bordeux-rode kleur in de buitenste ooghoek.

 

7. Favoriete outfit?

Mijn favo outfit voor de herfst is een high-waisted broek met een zwart shirtje van de Brandy-Melville met ‘Wild Spirit’ erop.

 

8. Herfstverwennerijtje?

Een lekker drankje van de Starbucks…

 

9. Favoriete plek om te zijn?

Thuis op de bank voor de televisie met ons lieve hondje! ☻

Untitled

Bron afbeeldingen

Big kisses

3 thoughts on “Autumn tag #2

Geef een reactie

