The Autumn Tag #1

Door Anke – aangezien de herfst er bijna weer aankomt heb ik deze tag vandaag voor jullie in de planning staan! Bij deze tag worden er vragen gesteld over de herfst, bijvoorbeeld wat is je favoriete geurkaars, favoriete herfstkleding etc. Lees snel verder!

Untitled

 

1. Favoriete ding aan de herfst?

Het fijnste aan de herfst is dat ik weer met lekker veel dekens kan slapen. Ook kan ik dan leuke warme kleding aan. En terwijl de regen tegen de ramen tikt vind ik het héérlijk om op de bank te hangen en tv te kijken, onder het genot van thee natuurlijk.

 

2. Favoriete drankje?

Mijn favoriete drankje is (zoals je hierboven misschien al hebt gelezen) thee. Vooral gewone thee met twee schepjes suiker vind ik heerlijk.

 

3. Favoriete geur/ kaars?

Ken je Scentchips? Dat zijn van die soort van brandertjes waar je geurblokjes in kunt doen. Van die geurblokjes vind ik de geur Driftwood het lekkerst. 

UNSCENTED handmade soy fall candles

4. Beste lipstick?

Ik draag eigenlijk nooit lipsticks. Als ik dan moet kiezen kies ik voor een donkerrode kleur omdat die kleur toch wel het beste bij de herfst past.

 

5. Favoriete moisturizer?

Om eerlijk te zijn gebruik ik niet echt een moisturizer. Is Nivea een moisturizer? Ik gebruik in ieder geval wel Nivea, daar word mijn huid lekker zacht van!

 

6. Favoriete kleur voor je ogen?

De kleuren oogschaduw die ik het vaakst draag zijn bruinige kleuren omdat die het beste bij mijn oogkleur passen. Ik heb namelijk bruine ogen!

Perfect👌 |Follow me on instagram- beautyisnatural55

7. Favoriete outfit?

In de herfst draag ik vaak het meeste een donkerrode broek, een grijs shirtje met het Batman logo er op en een zwart vestje eroverheen. 

 

8. Herfstverwennerijtje?

Hmm, eigenlijk heb ik geen idee wat het ideale herfstverwennerijtje voor mij is. 

 

9. Favoriete plek om te zijn?

Thuis in mijn eigen bed is mijn favoriete plek want daar is het gewoon lekker warm!

Bron afbeeldingen

Big kisses

Geef een reactie

