Pakketje: beautiful-bijoux

Door Anke – Ik had laatst wat bestelt bij beautiful-bijoux en kreeg het pakketje een paar dagen geleden binnen. Benieuwd wat er in zit? Klik dan snel op lees verder!

16-8-2014 019 nieuw

Ik had op 5 augustus een top (met een diamant in het wit) een een ketting besteld en kreeg een berichtje binnen met een track & trace code. Toen ik die code intypte, stond er dat de code niet bestond, dus hield ik me maar aan de site van Beautiful-Bijoux. Op de site stond dat het pakketje binnen één of drie werkdagen kon verschijnen. Daar hield ik me dus aan. Toen het pakketje op 11 augustus er nog steeds niet was, had ik Beautiful-Bijoux gemaild. Ik kreeg netjes weer een mail terug, ze zouden het even met PostNL over hebben waarom mijn pakketje nog steeds niet aan was gekomen. Even later kreeg ik een bericht: PostNL claimde niet te weten wat er met mijn pakketje was gebeurt. Beautiful-Bijoux kwam met een mooie oplossing, namelijk: 1) het bedrag van de top retour krijgen en de ketting versturen. 2) Voor het bedrag van €20 andere items uitzoeken of 3) Een croptop met een andere top uitzoeken. Ik heb toen de derde optie gekozen. De volgende dag, op 12 augustus kreeg ik het pakketje binnen! Heel netjes,  Beautiful-Bijoux heeft een goede service!

 

16-8-2014 011 16-8-2014 017

Er zat een schattig doosje en twee shirtjes in de doos. Erg leuk ingepakt, dit heb ik nog nooit ergens vaker gezien! De shirtjes passen perfect, ik heb ze in maat S bestelt. Het zijn simpele shirtjes, maar je kunt ze wel leuk combineren! In het doosje zat mijn bestelde ketting en er zat nog een super cute infinity kettinkje bij en nog een ring met de Engelse vlag.

Voor de ketting had ik €7,95 afgerekend. De verzenkosten waren op de dag toen ik het pakketje bestelde gratis!

16-8-2014 013

Ik ga zeker weer eens wat bij Beautiful-Bijoux bestellen, het is een super leuke site waar ze heel veel sieraden hebben voor een mooie prijs!

 

Big kisses

4 thoughts on “Pakketje: beautiful-bijoux

Geef een reactie

