Summertime tag #2

Door Nynke – Vandaag is het weer eens tijd voor een leuke tag en omdat het zomer is, heb ik de summertime tag voor je klaarstaan! Hierin komen allemaal vragen in omtrent de zomer. Deze tag heeft Serena van Beautylab bedacht! Vandaag beantwoordt Nynke de vragen.

DSC02664bewerkt2

1. Vertel eens iets over je allergrootste vakantiecrush?

Die heb ik nog niet gehad!

 

2. Wat is je meeste legendarische zomerherinnering?

Ook al was het niet in de zomer: de vakanties naar Amerika waren echt geweldig! We gaan vaak in februari naar Amerika en hoewel het dan geen zomer is, zijn de temperaturen daar heerlijk! Dit jaar in Italië was ook super, omdat ik nog nooit in Italië was geweest.
DSC02679

 

3. Noem je ijsjes top 3?

Mmm… Is schepijs ook goed ? Ik hou echt ontzettend veel van schepijs dus daar maak ik een top 3 van:
1. Dat is zonder twijfel chocolade!
2. Mango, lekker fruitig
3. Kokos, heerlijk is combinatie met bijvoorbeeld ananas of mango

 

4. Waar kijk je deze zomer heel erg naar uit?

De zomervakantie zit er voor ons, helaas, al bijna weer op… Dus ik zie nu alweer uit naar de volgende vakantie, haha.

 

 5. Wat doe je als je vakantie viert in eigen land?

Als ik thuis blijf dan doe ik leuke dingen met vriendinnen, ga ik naar het zwembad, blog ik, shop ik, ga ik uit eten, ga ik mooie foto’s maken, koop ik schoolspullen en versier die, maak ik DIY’s, kijk ik YouTube video’s, . . .  enz.

 

6. Noem je favoriete kledingstuk, zomerliedje en zomerdrankje?

M’n favo kledingstukken zijn mijn korte broekje met chevron print en m’n koraalroze jurkje! Eigenlijk heb ik niet echt één liedje die ik leuk… En mijn favoriete zomerdrankje is fruitwater!

DSC07682bewerkt

 

7. Wat is jou favoriete zomersnack?

Ik hou heel erg van ijs en eet dit dan ook regelmatig in de zomer. Verder vind ik pizza en pasta perfect zomer food.

 

8. Noem je favoriete zomerparfum, zomerlipstick en zomernagellak?

Mijn favo parfum is Cool Water van Davidoff, een heerlijke waterige geur. Qua lipstick heb ik niet echt één favoriete en mijn favo nagellakjes van de zomer zijn Models Own Blueberry Muffin en een felroze lakje van het merk Pure.

DSC07651

 

 

 9. Wat vind je het grootste nadeel van de zomer?
Lastige vraag.  Als ik dan toch wat moet bedenken dan zijn het die irritante steekmuggen die ’s nachts altijd even langskomen. Het geluid alleen al… brr… Ook is het einde van de vakantie altijd zo jammer, omdat je dan weer naar school moet. ):

 

10. Vertel eens iets over je meest dierbare vakantie herinnering?

Alle momenten samen met familie en vrienden zijn voor mij heel dierbaar. Het is altijd super gezellig en fun met iedereen en zonder hen waren het niet zulke leuke vakanties geworden. Love you! ♥

 

Big kisses

Geef een reactie

