Shoplog o.a. Kruidvat en Action

Door Anke – Het is lang geleden dat een van ons een shoplog heeft gepost dus ik dacht dat het wel weer eens tijd was voor een shoplog. Ik heb o.a. geshopt bij de Kruidvat en de Action. Lees snel verder voor de geshopte spullen!

shoplog 004

 

 

Kruidvat

shoplog 006

Essence extra longlasting eyeliner pen – €2,39

Deze kocht ik omdat ik een nieuwe eyeliner nodig had. Ik heb deze eyeliner wel eens vaker gebruikt en hij bevalt me prima! Hij geeft een mooi zwart lijntje af en de eyeliner blijft super lang zitten!

Essence kajal pencil black – €1

Ik was benieuwd naar dit oogpotlood, velen hebben er goeie ervaringen mee. Eerst gebruikte ik altijd oogpotlood van de Action, maar je begrijpt misschien wel dat die kwaliteit niet zo goed was.

 

Action

shoplog 010

Glitter loom band – €0,79

Ja, ook ik doe aan loomen! Deze elastiekjes heeft mijn vriendin ook en ik vond ze super mooi. Daarom heb ik deze gekocht.

Magic loom bands – €0,79 

Deze elastiekjes veranderen van kleur zodra je ze in de zon legt. Ik had er niet zo veel verwachtingen van, maar het werkt wel! De elastiekjes worden blauw als je ze in de zon legt.

Bubblicious ultimate original – €0,99

Dit is echt de lekkerste kauwgom van de hele wereld! Dit was een voordeelpak, er zaten 3 pakjes kauwgom in één verpakking.

 

Op = op

shoplog 009

W7 In The Nude – €7,98 

Een Naked 3 palette vind ik wat te duur, dus heb ik dit alternatief van het palette gekocht. Het zijn mooie, bruine, rozige nude kleurtjes.

 

Primera

shoplog 011

Nerds Double Dipped – €1,30

Ohgod, ik ben echt verslaafd aan Nerds! Ze zijn echt zó lekker! Maar wel heel ongezond…  Soms heb ik ook wel zo’n treat yourself momentje (;

 

Big kisses

2 thoughts on “Shoplog o.a. Kruidvat en Action

Geef een reactie

