Summertime tag #1

Door Anke – Vandaag is het weer eens tijd voor een leuke tag en omdat het zomer is, heb ik de summertime tag voor je klaarstaan! Hierin komen allemaal vragen in omtrent de zomer. Deze tag heeft Serena van Beautylab bedacht!

Beach umbrella

 

 

1. Vertel eens iets over je allergrootste vakantiecrush?

Die heb ik tot nu toe nog nooit gehad. Maar ik ben nog jong, dus die kan nog wel komen! Vakantiecrushes lijken mij trouwens niet zo handig, want als je thuis bent mis je je crush vaak ontzettend!

 

 

2. Wat is je meeste legendarische zomerherinnering?

Dat zijn er zo veel! Maar ik denk dat het dit jaar was in Griekenland. Wat is dat een mooi land! Mijn vader, moeder, broertje en ik hebben hele dagen op het strand gelegen, leuke restaurantjes bezocht, rondgetourd in de auto, kleine stadjes bezocht, gezwommen en nog veel meer! Een geweldige tijd was dat, ik mis Griekenland zo ontzettend erg…

 

Samos 195

 

3. Noem je ijsjes top 3?

Op nummer één komt sowieso Twister ijs, de groene is echt zó lekker! De split staat op nummer twee en op nummer drie staat het welbekende Magnum ijsje, met nootjes!

 

Ice Cream xxxx

Bron foto

 

4. Waar kijk je deze zomer heel erg naar uit?

Nou, eigenlijk heb ik bijna al de leuke dingen al gehad! Ik ben op vakantie geweest, heb mijn verjaardag gevierd en nog veel meer. Maar misschien gaan we nog naar Slagharen toe, dus daar kijk ik wel erg naar uit!

 

 5. Wat doe je als je vakantie viert in eigen land?

Dan ga ik naar pretparken, afspreken met vriendinnen, naar de camping waar m’n opa en oma ook staan, stranden bezoeken, zwemmen in onze achtertuin, lekker veel ijsjes eten, steden bezoeken zoals Amsterdam, werken op het land en nog veeel meer!

 

6. Noem je favoriete kledingstuk, zomerliedje en zomerdrankje?

Mijn favoriete kledingstuk is… tsja, ik kan niet kiezen tussen mijn neon roze muscle tee en mijn korte broek uit Londen! Dus ik heb twee favoriete kledingstukken. Mijn favo zomerliedje is Salsa Tequila van Anders Nilsen, het is een vrolijk zomerliedje met allemaal Spaanse woorden erin. En als laatste: mijn favo zomerdrankje is ijskoude ijsthee.

196

Bron foto

 

7. Wat is jou favoriete zomersnack?

Ik kan écht niet kiezen, alles is wel lekker! Alleen voor de zomer vind ik aardappels niet zo gepast, dat hoort in de herfst/winter thuis vind ik. Bbq food hoort wel bij de zomer, want in de zomer is het bbq tijd! Ook vind ik fruit erg lekker, zoals watermeloenen, bananen, kiwi’s etc.

 

8. Noem je favoriete zomerparfum, zomerlipstick en zomernagellak?

Eigenlijk draag ik nooit parfum, ik draag vaker deo! Mijn favo lipstick voor de zomer is Coral Calling van Essence, het is een mooi koraal-achtig kleurtje. De nagellak die ik vaak draag in de zomer is Models Own Lilac Sheen.

Samos 041

 9. Wat vind je het grootste nadeel van de zomer?
Het grootste nadeel van de zomer vind ik dat je zo moe word door het niks doen en de warmte. Verder heb ik geen nadelen van de zomer, I love summer! 

 

10. Vertel eens iets over je meest dierbare vakantie herinnering?

Mijn meest dierbare vakantieherinnering is dat ik elk jaar weer met m’n vader, moeder en broertje op vakantie ga. Sommige mensen hebben geen vader, moeder, broertje en/of zusje meer, of ze zijn gescheiden. Gelukkig hebben wij geen problemen in ons gezin, daar ben ik blij om!

 

Big kisses

Geef een reactie

