Random faves #6 Anke

Door Anke – Nieuw seizoen, nieuwe faves. Vandaag laat ik jullie mijn random faves zien van dit moment!

Untitled

 

Nagellak

Op dit moment ben ik verslaafd aan nagellak! Het liefst doe ik elke dag andere nagellak op. De kleuren die je het meeste op mijn nagels ziet zijn mint-kleurige kleuren of andere lichte kleuren.

Bron foto

 

Délicieuses Délices

Frozen Yoghurt

Dit is echt zó lekker! De naam zegt het al: het is bevroren yoghurt. Je kunt de yoghurt versieren met spekjes, chocolade, fruit en veel meer lekkere dingen. Als je de kans krijgt, moet je het echt eens uitproberen!

Bron foto

 

randomfaves 005

Muscle tee

Deze muscle tee draag ik super vaak omdat hij zo lekker luchtig is. Hij is neon roze met een opdruk van ”Converse All Star” er op. Ik draag er vaak een zwarte bandeau met witte sterretjes erop onder. Hij komt uit Griekenland!

 

randomfaves 003

Essence Beach Hair Spray 

OMG, dit ruikt echt zó goddelijk! Het ruikt een beetje naar vanille. Wanneer ik dit in m’n haar spray, wordt mijn haar helemaal mooi golvend.

 

Big kisses

Geef een reactie

