Random faves #5 Nynke

Door Nynke – Door zonnige dagen de afgelopen week, zullen er in deze random faves veel zomerse producten aan bod komen. Dingen die ik de laatste tijd fijn vind deel ik met jullie!

DSC07695bewerkt

Pastelkleurige nagellak

Pastel is hipper dan ooit, je ziet het nu niet alleen in make-up producten maar zelfs in schoolspullen en interieur zie je deze zomerse kleuren voorbij komen. Hierdoor wordt ik geïnspireerd om ook vaker pastel nagellak te dragen, want het staat zo mooi!  Op de foto hierboven zie je de pastelkleurige lakjes die ik het meest draag.

DSC07693

Australian Gold SPF 30 spray gel waterproof

Het is niet zo dat ik deze zonnebrand super goed vind, maar de geur hiervan is echt fantastisch. Ik kan eigenlijk niet uitleggen waar het naar ruikt; het is lekker tropisch en in de verte ruik je een beetje kokos. De zonnebrand opzich is ook wel prima, maar eigenlijk vind ik iedere zonnebrand wel goed dus vanwege de geur gebruik ik deze vaak en hoort ‘ie zeker in deze blogpost thuis.

DSC07682bewerkt

Luchtige shorts

Met dit warme weer is het heerlijk om dit soort shorts te dragen doordat ze niet strak tegen je lichaam zitten. Dit is mijn favoriet met een rommelige zwart-witte chevron print.

fruit-water-blog

Zelf gemaakte fruitwater

Een heel verfrissend, gezond drankje is fruitwater. Je zoekt wat lekker fruit  uit, snijdt dit in stukjes, doet dit in een glas of Mason Jar en doet ten slotte giet je er nog wat water bij: je zelf gemaakte fruit water! Ik doe dit de laatste tijd regelmatig met verse aardbeien, munt, citroen etc. en vind het heerlijk voor in de zomer.

Bron fruit water foto

Big kisses

 

 

Geef een reactie

