Hema schoolspullen shoplog 2014 – 2015

Door Nynke – Het lijkt nog maar zó kort geleden dat ik schoolspullen voor de tweede klas kocht, maar toch is het alweer één jaar terug. Ik liep laatst de Hema in en zag zulke leuke schoolspullen dat ik toen meteen wat spullen voor  het aankomende, derde jaar heb gekocht. Allemaal leuke pastel kleurige schriften, etui’s, snelhechters etc. met bijvoorbeeld quotes en bloemenprintjes zijn nu te koop bij de Hema. Lees verder om te zien wat ik uit de Hema heb meegenomen!

DSC07606bewerkt2

 

 

 

DSC07609

 

Agenda quotes – €6,95

We gebruiken bijna geen agenda maar op school (we gebruiken Magister, dat is een digitale agenda waar leraren het huiswerk in kunnen zetten, en iedereen dit kan lezen), maar toch is een echte, papieren agenda nog wel handig.

De voorkant is een insteekhoes waar je leuke foto’s in kunt doen, zodat het echt een persoonlijke agenda wordt. Ook zitten er 8 tabbladen waar je dingen in kunt doen zoals je geodriehoek, losse papiertjes enz. Achterin de agenda zitten 2 stickervellen.

DSC07611 DSC07612 DSC07613

 

 

DSC07614

 

Kaftpapier roze, mint en oranje – €1,- per rol

Rekbare kaft roze, mint en oranje – €3,-  voor 3 rekbare kaften samen

Rekbare kaft quote (oranje) – €1,95 per 1 rekbare kaft

Op ons school huur je boeken die je na één schooljaar weer inleverd en om ze dan wat netjes te houden is kaftpapier om de boeken verplicht. Ik heb 3 rollen normaal kaftpapier gekocht, 6 rekbare kaften met dezelfde 3 kleuren en nog 2 oranje kaften met witte hartjes, pijltjes,veertjes etc. (op de kassabon noemen ze dit ‘rekbare kaft quote’)

 

DSC07617bewerkt

Etiketten op een rol quotes –  €1,-

Ook heb ik etiketten gekocht om op mijn kaftpapier te plakken en ik zo snel kan zien wat voor vak een bepaald boek is.

DSC07624.2

Etui quotes – €2,95

Mijn oude etui valt bijna uit elkaar, dus heb daarom ook deze etui gekocht. Ik vind de kleur heel mooi, en het past ook goed bij het kaftpapier en de agenda 😉

DSC07619.2

Pennen quotes – €1,-

Potloden – €1,-

Pennen en potloden raak ik op een of andere manier altijd kwijt. Daarom kocht ik deze pennen en potloden sets. De pennen van de Hema koop ik ieder jaar omdat ze erg fijn schrijven.

 

DSC07633.2

 

A4 Schriften gelinieerd (gestreept) – €2,- per 2 schriften 

A4 schriften hokjes 1 x 1 cm (sterretjes) – €2,- per 2 schriften

A5 schriften gelinieerd (koraalroze met een anker) – €2,- per 5 schriften

Verschillende soorten schriften heb ik meegenomen; met hokjes en met lijntjes, kleine en grote. Ik heb ook nog wat schriften van vorig jaar over die ik dit jaar kan gebruiken, dus daarom heb ik niet heel veel gekocht.

DSC07607.2 DSC07608.2

Collegeblok quotes – €2,50

Als ik een toets heb, leer ik die altijd door een samenvatting  te maken en dit doe ik altijd in een groot schrift. Die van dit jaar was bijna vol dus heb een nieuwe gekocht. Dit is een schrift met ringband zodat je er eventueel ook blaadjes uit kunt scheuren. Er zitten 4 tabbladen in waar je bijvoorbeeld 4 verschillende vakken op kunt schrijven en zo alle samenvattingen van 1 vak bij elkaar hebt.

Big kisses

 

 

 

 

Geef een reactie

