Summer playlist #1

Door Anke – Yeah, eindelijk is de zomervakantie begonnen! Maandag moeten we de boeken inleveren en ons rapport ophalen. Daarna is het tijd om op vakantie te gaan! Ik ga samen met mijn vader, moeder en broertje naar Samos! Een zomer playlist mag dan niet ontbreken, want als ik in het vliegtuig zit vind ik het ook wel fijn om muziek te luisteren. Druk snel op ”lees verder” om mijn summer playlist te horen!

Made by me.

 

Summer – Calvin Harris

Jaaa, van dit liedje krijg ik helemaal zin in de vakantie! Calvin Harris is in dit liedje te horen als zanger, wat het een erg leuk nummer maakt!

 

I Got U – Duke Dumont

Van dit nummer krijg ik spontaan zin om te dansen! Op 23 maart is dit liedje als  de nummer 1 hit van de UK Singles Chart in 2014 uitgeroepen en dat snap ik ook wel, want het is een heerlijk nummer!

 

Bullit – Watermät

Bullit is een lekker zomers nummer die je vast ook nog wel vaak gaat horen deze vakantie. Het is Watermät zijn eerste single, verder is er niet zo veel bekend over deze DJ.

 

Goldskies – Sander van Doorn

Waarschijnlijk heb je dit liedje al duizend keer gehoord op de radio, maar ik krijg er nooooit genoeg van! Sander van Doorn (een Nederlandse DJ) heeft dit liedje samen gemaakt met Martin Garrix en DVBBS.

 

Nobody To Love – Sigma

Alleen al door het video-clipje te bekijken krijg ik zin in de zomer! Nobody To Love is op 13 april 2014 uitgeroepen tot nummer 1 hit in de  UK Singles Chart.

 

Am I Wrong – Nico & Vinz

Nico & Vinz zijn eendagsvliegen als het om muziek draait, want ze hebben tot nu toe maar één liedje in de Nederlandse top 40 gehad en dat is deze hit. Heerlijk nummer!

 

Stay High – Tove Lo ft. Hippie Sabotage

”Stay High” is een song die onder de genre indiepop valt. Het liedje is een remix op Tove Lo’s nummer ”Habits”.

 

Lay Me Down – Avicii

Misschien heb je dit liedje al heel vaak gehoord bij een reclame. Van dit liedje word ik blij!

 

Wasted – Tiësto

Er waren verschillende reacties op het liedje, omdat dit andere muziek is van Tiësto dan dat je gewend bent.

 

Big kisses

 

 

 

 

 

One thought on “Summer playlist #1

Geef een reactie

