Common white girl tag #1

Door Anke – Deze tag heb ik vaak langs zien komen bij verschillende blog’s en het leek mij wel leuk om hem over te nemen omdat ik zelf ”white” ben. Bij deze tag moet je achttien vragen beantwoorden die gaan over mode, eten en lifestyle dingetjes. Lees snel verder en enjoy!

❤️❤️ -Vero-

Favoriete Starbucks drankje?

Ik vind dit wel beschamend om te zeggen, maar ik ben nog maar één keer bij de Starbucks geweest… Toen had ik een aardbei Frappuccino gehad. Dat vond ik erg lekker, dus dat is mijn lievelings Starbucks drankje, ook al ben ik er nog maar één keer geweest.

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?

Dat verschilt, maar vaak ben ik binnen een half uur klaar. Eerst mijn kleding aan doen, daarna eten en als ik daar klaar mee ben poets ik mijn tanden en doe ik mijn make-up en haar.

Hoeveel selfies maak je op een dag? 

Euhm, even denken… twee ofzo? Soms maak ik gewoon helemaal geen selfie.

Smile

Hoeveel Instagram-followers en -foto’s heb je?

Ik heb 97 followers op Instagram en ik heb 53 foto’s. Je kunt me volgen op @xankejx !

 

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?

Te vaak, haha! Vooral het woord OMG.

 

Draag je kledingstukken vaker dan één keer?

Ja, ik draag ze vaak twee keer. Anders moet mijn moeder mijn kleding steeds wassen en daar zit ze ook weer niet op te wachten.

Untitled

Ben je racistisch?

Nee, het is echt sneu hoe sommige mensen denken over andere mensen, daar doe ik niet aan mee hoor!

 

Instagram, Twitter of Tumblr?

Instagram, zeker weten! Op Instagram kun je zien wat mensen gedaan hebben. Tumblr heb ik niet en Twitter wordt op laatst ook saai, vind ik dan.

 

Wat doe je het grootste deel van je tijd?

WhatsAppen, het is niet normaal hoe vaak ik WhatsApp. Je kunt zelfs wel zeggen dat ik verslaafd ben… En als ik niet WhatsApp, zit ik achter de computer.

 

Wie zijn je favoriete YouTubers?

Moeilijk, het zijn er zo veel! Als ik dan toch mijn drie favorieten moet kiezen zijn dat EnzoKnol, Veracamilla en Beautylab.

 

Hoe vaak doe je je nagels?

Dat verschilt, het liefst doe ik mijn nagels elke week.

Nails | via Facebook

Ben je een shopaholic? 

Stiekem moet ik toegeven dat dat wel zo is, hihi!

 

Hoe vaak heb je de film Mean Girls gezien?

Hmm, ongeveer twee of drie keer ofzo?

 

 

Heb je veel kleding?

Ja, best wel, alleen ik heb lang niet alles aan.

 

 

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?

Soms maak ik wel een foto voordat ik het opeet ja!

 

Draag je elke dag make-up?

Ik draag elke dag make-up, vooral eyeliner, oogpotlood en mascara! Alleen als ik ziek ben of als ik de hele dag binnen lig te luieren draag ik geen make-up.

Makeup

Hoe stijl je meestal je haar?

Ik stijl mijn haar nooit, dat neemt veel te veel tijd in en ik vind het niet echt nodig ofzo.

 

Zie je er altijd presentable uit?

Wat valt onder de term presentable? (;

Bron foto’s

Big kisses

Geef een reactie

