Tip: WK Sparkles

Door Anke –  Het WK komt er weer aan! Vele winkels hebben spaaracties met een oranje tintje, zo ook de Spar en de Attent. Bij de Spar en de Attent kun je leren armbandjes met drukknopjes sparen. Deze actie heet ”Sparkles”, spaar je mee?

Sparkles 046

 

Vanaf 29 mei t/m 12 juni kun je bij de Spar en de Attent sparen voor een WK armband met de bijbehorende steentjes, die ook wel ”Sparkles” worden genoemd. De armbanden zijn van leer en kun je krijgen in de kleuren rood, wit, blauw en oranje. Maar de armband kan natuurlijk niet kaal blijven, dus daarvoor moet je de Sparkles sparen en die kun je dan op de armband drukken.

Bij elke €10 aan boodschappen en actieproducten krijg je deze Sparkles. De armbanden kun je kopen voor €1, bij de eerste actieweek (29 mei t/m 1 juni) waren deze gratis.

Sparkles 045

Ik heb de witte armband, die heb ik gratis gekregen toen de actie net een week bezig was. Wat mij wel opviel was dat de armband niet goed sloot, maar gelukkig kon ik de armband ruilen. Dat kon je eigenlijk wel verwachten, omdat deze armband gratis was. De steentjes die je op de armband kan klikken blijven wel goed zitten. Maar de verdere kwaliteit van de steentjes valt me wel wat tegen, want soms zijn ze niet al te netjes afgewerkt. Maarja, dat mag voor zo’n actie! Ik vind het een leuk bedachte actie, alleen ik denk nog niet zo snel dat jongens zo’n armband gaan dragen…

 

Big kisses

 

One thought on “Tip: WK Sparkles

Geef een reactie

