Review: Wet ’n Wild Sweet As Candy

Toen ik laatst in een supermarkt in Duitsland was zag ik dat ze daar ook Wet ’n Wild verkochten. Natuurlijk moest ik wat van mezelf mee nemen om te reviewen. Ik heb een nagellakje en dit palette gekocht. Lees verder hoe ik dit palette vind!

DSC07545bewerkt

 

Helaas kun je de Wet ’n Wild producten niet in Nederlandse winkels kopen. Wel kun je ze in webshops kopen (o.a. http://www.boozyshop.nl). Het palette kost €5,95 en is verkrijgbaar in verschillende kleurcombinaties waarvan ik dus Sweet As Candy van heb.

DSC07551

Het palette bestaat uit 3 oogschaduwkleuren: lichtroze, mediumbruin en een highliter. In de kleurtjes staat gedrukt waar op het ooglid je ze kan aanbrengen. Je kan het natuurlijk helemaal zelf weten, maar dit is wel makkelijk.

DSC07554

 

Op de achterkant van het doosje staat nog eens duidelijk hoe je de oogschaduwkleurtjes kan aanbrengen.

DSC07572

 

Er zitten in het vakje onder de oogschaduw twee kwastjes: een kwastje met haren en een sponsapplicator. Ik gebruik liever mijn eigen kwasten, maar als je als je die niet bij je hebt en je wilt je nog opmaken dan kun je prima deze twee kwastjes voor gebruiken.

Testen maar!

DSC07563

 

Swatches in daglicht, 1 veeg

DSC07566

Swatches met flitser, 1 veeg

Zoals je wel ziet zijn ze niet súper goed gepigmenteerd, maar ook niet heel slecht. Vooral de roze kleur vind ik mooi. Je zou ook bijvoorbeeld de Maybelline Color Tattoo in Pink Gold op je bewegende ooglid aanbrengen en daarover de roze kleur. Zo wordt de roze kleur uit het palette nog wat beter gepigmenteerd.

DSC07557

Hier heb ik de oogschaduw in de ”juiste” volgorde op mijn ogen aangebracht. De crease kleur is mij wat te licht. Ik zet m’n arcadeboog liever iets donkerder aan.

DSC07562

Nog een foto…

Verder gebruikt:

-Essense Liquid Ink Waterproof eyeliner

-Essence I♥ Extreme Crazy Volume mascara

Conclusie:

Ik vind dit een prima basic palette voor iedere dag. Je kunt er een rustige ooglook mee maken. De oogschaduw blijft ook de hele dag goed op z’n plek zitten (met oogschaduwbasis van Essence eronder). Het liefst zet ik met een andere, donkerdere, kleur mijn arcadeboog/buitenste ooghoek nog iets meer aan. Dan vind ik de look echt mooi!

Big kisses

 

 

 

 

 

Geef een reactie

