Tag: You’re it #1

Dit is al een oudere tag maar we vonden hem toch de moeite waard om hem over te nemen. Bij deze tag komen random vragen aan bod, zoals: wie is je grootste icoon, wat is je grootste fashion no-no en gaan zo maar door. Eerst neemt Anke de tag over. Lees snel verder!

It will get you far in life

 

Hoe lang blog je al en waarom?

Ik blog sinds 24 november 2012 op Galaxy Teens samen met Nynke. Voor deze blog had ik ook nog een andere blog, maar dat was niet zo’n succes dus daarmee was ik al snel gestopt. Ik blog omdat ik heel veel ideeën had en die gewoon kwijt moest, om mijn creativiteit de uiten zeg maar. En ik blog omdat ik het gewoon super leuk vind om te doen!

 

Wat is je grootste fashion no-no?

Oh, ik heb er wel meerdere! Ik vind crocs sowieso super lelijk, als je ze in huis aan hebt vind ik het oké, maar zodra je er mee naar buiten loopt denk ik: blijf thuis of doe je crocs uit… En ik heb nog iets wat ik echt een no-no vind, dat is een joggingbroek met daarboven een shirtje en bolero. Sommige meiden dragen dat bij ons op school en ik vind het echt verschrikkelijk…

Worst Romance

Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?

Op dit moment staat er een nieuwe mobiel op m’n wishlist. Het maakt niet uit welke, als het maar een goeie is! Mijn mobiel heb ik nog maar net een half jaar en ik heb er constant problemen mee. De ene keer valt hij uit, de andere keer doen de app’s het niet… Ik word er helemaal gek van!

 

Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?

Moeilijke vraag, dat zou denk ik dan toch een eyeliner van Essence, de Feather Look mascara van Maybelinne New York en Babylips de kleur ”Cherry Me” zijn. Dat zijn zowat de enige producten die ik gebruik voor een daily look.

Cute!

 

Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht), en waarom?

Mijn grootste icoon op gebied van mode/ beauty gericht is toch wel Vera Camilla, ze heeft altijd van zulke mooi look’s en haar kleding is ook gewoon helemaal mijn smaak!

 

Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?

Ik gebruik altijd Syoss Professional Performance Absolute Oil. Dat is olie die je in je haar kunt smeren en dan wordt je haar mooi glanzend en zacht. Ik smeer het vaak in na het douchen als mijn haar nog een beetje nat is. Daarna doe ik mijn haar in een staart en dan wordt het lekker zacht.

 

Wat is grootste droom?

Mijn grootste droom is dat onze blog beroemd word en dat de lezers hem nog altijd zullen lezen! Ook is mijn grootste droom (ja, ik heb er meerdere) dat ik later journaliste word bij een tijdschrift. Dat wilde ik van jongs af aan al worden, want vroeger maakte ik altijd tijdschriften en hield ik interviews met behulp van Hyves en Twitter met schrijvers en acteur’s, zo heb ik wel eens de schrijfster Niki Smit en acteur Jochem van der Woude (die je kent van Nova Zembla en Hoe Overleef Ik) geïnterviewd.

Just keep on dreaming | ♥ it.

Wat is je favoriete TV show en waarom?

Hmm, dit zou ik echt niet weten, ik heb er zo veel! Ik kijk altijd naar van die series waar BN’ers in zitten, zoals ”doe effe paranormaal” waar Samantha (Barbie) en Michael in zitten.

 

Wat is favoriete aspect (deel) van jezelf?

Ik ben heel vaak super vrolijk dat het soms irritant word, tenminste, dat vinden anderen vaak. Ik haat het wanneer mensen chagrijnig of boos zijn, dan denk ik: just SMILE, wees blij!

 

Op welke prestaties ben je trots?

De presentaties waar ik trots op ben zijn dat het bloggen super goed gaat en dat we al super veel volgers hebben!

 

Als je deze tag leuk vindt mag je hem gerust overnemen.

Big kisses

Geef een reactie

