Onze beauty-rituelen #1

Iedereen heeft wel z’n eigen rituelen. Vandaag laten wij ze je zien welke producten we gebruiken na het douchen, of we ook huidproducten gebruiken en nog veel meer. Lees snel verder voor onze beauty-rituelen! Eerst laat Anke je haar beauty rituelen zien met behulp van foto’s.

Naamloosrituelen

 

 

 

beautyrituelen 031

Als eerste beginnen we met Tea Tree Water van de Lush. Wat een lekker product is dit! Ik spuit dit altijd op voordat ik na bed en wanneer ik opsta. Tea Tree Water is lekker fris als je het opspuit en het zorgt er voor dat al je puistjes verdwijnen, dat komt door de plant ”tea tree”. Deze plant komt uit Australië en je kunt hem vaak in de EHBO doos vinden. Tea Tree Water ruikt ook een beetje ”ziekenhuis-achtig”, vind ik altijd.

 

beautyrituelen 043

 

Altijd nadat ik mijn make-up van mijn gezicht afgehaald heb, smeer ik Nivea crème op. Mijn huid wordt er heel erg zacht van, merk ik. Dit is een ritueel van heel mijn familie, want mijn oma doet het ook en haar moeder ook. En je merkt het verschil wel, want mijn oma heeft niet veel rimpels omdat ze al meer dan veertig jaar Nivea Crème op haar gezicht smeert.

 

beautyrituelen 045

Na het douchen spray ik altijd Vaseline Spray & go op. Deze ruikt heerlijk naar chocolade, ik kan daarom ook niet ophouden om aan mezelf te ruiken. (; Deze spray & go sprayt wel fijn en hij trekt meteen de huid in. Je moet na het spuiten jezelf natuurlijk nog wel even insmeren, anders trekt de spray de huid niet in…

 

beautyrituelen 050

De Baby Lips van Maybelline New York mogen natuurlijk ook niet ontbreken, ze smeren zo lekker en je lippen worden er super zacht van! Zoals je misschien al in de gaten hebt heb ik ze allemaal, ook de paarse, (die niet in Nederland verkrijgbaar is) die ik van Nynke gekregen heb. Ik heb ze elke dag op, voor het slapen doe ik  altijd Babylips op. Mijn lieveling? Dat is Cherry Me, hij ruikt lekker naar kers en geeft een mooie, subtiele rode kleur af.

 

lushlf

En als laatste de Lemony Flutter van de Lush, die bij velen onder jullie misschien wel bekend is. Ik smeer deze nagelriemen crème altijd op voordat ik naar bed ga, dan kan het rustig inwerken. Mijn nagels worden er sterk van en ze krijgen een mooie kleur. Ook kun je de crème op droge plekjes smeren, ze verdwijnen dan snel. Een wondermiddel!

 

Big kisses

Geef een reactie

