The Fairytale Tag #1

Deze tag zagen we al meerdere malen voorbij komen op verschillende blog’s en we kregen de kriebels om deze over te nemen. Vroeger verkleden we ons heel erg vaak als elfje of prinses en we hadden al de Disney-films die er waren. Lees snel verder en ontdek of we ons konden vinden in de sprookjes en kom zo nog meer over ons te weten! Deze keer neemt Anke de tag over.

Dream Out Loud

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi? 

Ik vind mezelf niet mooi maar ook niet heel erg lelijk. Ik vind mezelf wel normaal. Soms heb ik wel van die dagen en dan denk ik: ”nee, gewoon niet, ik zie er niet uit” of ik denk dan: ”mijn haar en make-up zit vandaag wel goed.”

 

Doornroosje: Hoe veel uren slaap je elke nacht? 

Elke nacht slaap ik ongeveer zo’n negen uurtjes, wat niet zo makkelijk is. Soms ben ik nog helemaal klaarwakker als ik eigenlijk moet slapen. Ik kan ook nooit uitslapen, ik ben altijd om iets van half acht wakker in het weekend. Doordeweeks altijd om half 7, maar dat is omdat ik naar school moet.

 

Assepoester: Heb je een avondklok? 

Ja, eigenlijk wel. Ik moet altijd voor tien uur in bed liggen van mijn ouders en als ik in het weekend weg ga, moet ik altijd weg als andere mensen ook naar huis gaan. Best wel logisch eigenlijk.

 

Raponsje: Houd je er van om buiten te zijn? 

Als de zon schijnt hou ik er wel van om buiten te zijn! In de lente en de zomer kun je me heel vaak buiten vinden en ’s winters, als het gevroren heeft, kun je me altijd op de ijsbaan vinden!

 

This is life.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?

Helaas wel. Ik heb ook  nep vriendinnen gehad doordat ik ze alles toevertrouwde. Ik vind vaak iedereen aardig die ik tegenkom!

 

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden? 

Oh yeah, sure! Ik word altijd voor de gek gehouden op 1 april omdat ik echt alles geloof. Soms kan ik echt heel dom overkomen. Dus als je een grap wilt uithalen… here I am!

 

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen? 

Ik heb één broertje. Hij is acht jaar jonger als mij, maar we kunnen wel goed opschieten. Soms trekken we elkaar nog wel aan de haren, wat dan komt door het leeftijdsverschil.

 

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jou ogen? 

Als iemand heel erg aardig is en veel vrijwillig doet. Ik kan het ook waarderen wanneer iemand voor je klaarstaat.

Wish

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk? 

Ik vind het walgelijk wanneer mensen smakken met eten in hun mond. Dat hoort heel erg vies en ik heb meteen geen zin meer in m’n eten.

 

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jou huis? 

Geen één. Wel om mijn huis trouwens, ik heb een paar weken geleden klaprozen geplant.

 

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren? 

Deze vraag weten jullie misschien al, moet ik hem nog wel beantwoorden? (; Ik heb twee katten genaamd Kitty en Tijger. Ze zijn bijna vier jaar, op 1 mei zijn ze jarig. Het zijn echte huiskatten!

 

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter. 

Ik ben vaak heel erg onzeker. Ik heb vaak het gevoel dat mensen om me lachen en over me praten. Deze laatste weken gaat het trouwens wel goed, ik ben niet vaak heel onzeker meer.

 

Pinokkio: Wat is je grootste wens? 

Mijn grootste wens is dat ik nog lang en gelukkig mag leven met al de lieve mensen om me heen. Ik zou ook graag willen dat ik meer zou genieten van dingen.

Whole Milk.

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?

Moeilijke vraag. Het hangt af in welke omgeving ik me bevind. Als er kleine kinderen om me heen zijn, gedraag ik me een beetje naar hun leeftijd, als ik in de buurt ben van oudere mensen dan gedraag ik me daar naar.

 

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit? 

Ik denk dat dat mijn vrienden en familie is. Maar als ik een echt ”ding” moet kiezen is dat denk ik mijn mobiel, omdat ik dan contact kan hebben met mijn vrienden en familie wanneer ze heel erg ver weg zijn en omdat mijn mobiel gewoon heel handig is.

 

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard? 

Ik heb van allebei wel wat weg. Ik heb altijd wel wat te doen, maar op dagen wanneer ik niks te doen heb, ben ik erg lui.

 

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan? 

Soms wel, het hangt er van af wat voor feestje het is. Een feestje met mijn vrienden vind ik altijd leuk!

Disney.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding? 

Ja, het bepaald de uitstraling van iemand. Ik doe er wel wat aan om er verzorgd uit te zien, ik heb dus ook heel veel kleding.

 

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig? 

Nee, echt niet! Ik durf niet heel veel dingen en ik ben bang in het donker…

 

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig? 

Best wel. Ik trek me heel vaak dingen aan.

 

Big kisses

 

Geef een reactie

