Review: Essence Long Lasting lipstick, 13 Love Me

Ik was al een tijdje opzoek naar een lieve, roze lipstick en toen ik voor het Essence schap stond keek ik daarom ook meteen naar de lipsticks. Nummer 13, Love Me, vond ik een heel mooi kleurtje en nam die mee naar de kassa en rekende af!

DSC02111bewerkt

bewerkt

Er zijn in totaal 12 kleuren (van berrypaars tot koraalroze) waarvan ik dus nummer 13 Love Me heb gekocht (er schijnt geen nummer 11 te zijn volgens de Essence website).

Iedere lipstick kost €2,39  en is verkrijgbaar bij de Kruidvat.

DSC02131bewerlt

De lipsticks zitten in mat zwarte draaihulzen met in het midden een ring waaraan je kunt zien met wat voor kleur lipstick je te maken hebt.

Swatch:

bewerkt swatch

Een hele lieve aardbei roze kleur. Je ziet nog wel dat hij een beetje transparant is, maar dit is ook één veeg. Je zou de kleur kunnen opbouwen door er een 2e en/of 3e keer er overheen te gaan. Op de foto lijkt de liptick wel íets meer oranje dan roze. Dit zie je ook op de volgende foto zie je ook dat hij toch wel echt roze is en niet oranje.

Testen maar !

PicMonkey Collage

 

Op bovenstaande foto zie je mijn lippen zonder lipstick en met lipstick zodat je het verschil duidelijk ziet. Nog steeds is de lipstick iets doorschijnend maar dat zie je alleen van heel dichtbij.

Conclusie:

Over de kleur van de lipstick ben ik echt heel erg tevreden! Hij is perfect voor iedere dag en past bij veel verschillende looks. Wel overleeft hij een maaltijd niet dus zou je hem daarna weer bij moeten stiften. Dit is dus niet echt Long Lasting zoals Essence het zelf noemt, maar ach, voor €2,40 ben ik zeer tevreden!

Big kisses

 

 

One thought on “Review: Essence Long Lasting lipstick, 13 Love Me

Geef een reactie

