Shoplog (met Kruidvat & Hema)

De nieuwe lente collecties / limited editions liggen al even in de winkel en daarom moesten we natuurlijk weer even shoppen! We hebben een aantal dingetjes gekocht bij de Kruidvat en Hema en laten die vandaag in een shoplog aan jullie zien. Enjoy!

DSC07495bewerkt

Essence:

DSC07499

 

I ♥ Extreme Crazy Volume Mascara:

Ik zag een paar maanden geleden al veel positieve reviews van deze mascara, en toen ik vorige week in de Kruidvat was leek het me een goed moment op hem nu zelf ook proberen!

3D Eyeshadow – Irresistible Fox Trott

Essence heeft al een aantal 3D eyeshadows in verschillende kleuren uitgebracht, en ook toen Essence haar assortiment deze lente vernieuwde kwam er een nieuwe 3D eyeshadow in. Ik was erg benieuwd naar dit duo, vooral naar de perzikkleurige oogschadow. Ik denk dat de combinatie van de medium-bruine kleur en de perzikkleur erg mooi is.

All About Nude eyeshadow

Ja, wat moet ik hier nog over zeggen… Ik denk dat iedereen dit prachtige palette van Essence al voorbij heeft zien komen op veel blogs. Bij de Kruidvat bij ons in de buurt was het palette telkens uitverkocht, dus toen ik deze zag liggen twijfelde ik geen moment!

DSC07502

 

Baby Lips – Mint Fresh & Hydrate

Ik had Cherry Me, Pink Punch, Intense Care en Peach Kiss al. Ik zag dat alle Baby Lips lip balms nu €2,50 waren i.p.v. €5,- dus daarom nam ik deze twee ook mee. Ik vind alle Baby Lips echt fantastisch werken!

DSC07501

Hema Long Lasting Nailpolish – 809

Al een tijdje ben ik op zoek naar een goede, witte, budget nagellak die goed dekt. Op een blog kwam ik deze van de Hema tegen die al in 2 laagjes zou dekken. Toen ze dat zei hoefde ik niet 2x na te denken, en ben daarom ook na de Kruidvat naar de Hema gegaan om dit lakje te kopen.

L’Oréal Color Riche Le Vernis Les Blancs – 581 Nouvelle Vague

Ik ging eigenlijk naar de Kruidvat om te kijken of de nieuwe collectie van L’Oréal al in de winkel lag. Deze collectie bestaat uit 10 hele lichte pastel lakjes. Toen ik een aantal swatches zag, wist ik meteen dat ik sowieso één lakje moest kopen. Helaas waren er in ons filiaal maar ongeveer 3 van de 10 pastel nagellakjes. Deze vond ik het mooiste; een mooie lila kleur met een koele ondertoon.

Big kisses

Geef een reactie

