Tag: Lentekriebels #2

Yes, de lente is aangebroken! Een seizoen met mooi weer, bloemetjes die uit de grond schieten, lente kleding en niet te vergeten de cute dieren die er geboren worden. Deze keer beantwoord Anke de vragen.

❤️

 

 

1) Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’? 

Het eerste wat in me opkomt bij het woord ”lente” zijn de woorden bloemen, buiten, korte broeken, ijsjes en pastel kleuren. De korte broeken kunnen we denk ik nu nog niet aan, dat wordt pas later deze maand. (;

 

2) Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken? 

Dan zou de lente zeker weten naar vers gemaaid gras en bloesems ruiken.

 

3) Wat is je favoriete lente nagellakkleur? 

De perfecte nagellakkleur voor de lente is toch wel pastel vindt ik. Mijn lievelings- pastel kleur is paars.

 

4) Wat is je favoriete lentebloem? 

Bloesems, sowieso! Die hangen zo mooi aan de boom, een mooi gezicht vindt ik dat.

Beautiful

5) Welke lentetrend spreekt jou dit jaar het meeste aan? 

Ik heb ergens gehoord dat fringe en rosé goud de trend is voor de lente. Dat spreekt me wel aan, vooral rosé goud vindt ik mooi, voor bijvoorbeeld sieraden.

 

6) Wat is je favoriete lentegeur/-parfum? 

Mijn favoriete parfum voor de lente is ”Candy” van Prada. Die ruikt lekker zoet!

 

7) Houd je een lenteschoonmaak? 

Ik houd niet echt een lente schoonmaak, ik maak mijn kamer elke maand schoon dus ook in de lente. Wel maak ik speciaal mijn kamer lente-achtig door er paastakken neer te zetten en bloemetjes neer te zetten.

 

8) Wat is je favoriete lenteaccessoire? 

Mijn favoriete lente accessoire is toch wel mijn rosé gouden horloge van de Lucardi. Die heb ik ooit wel eens voor mijn verjaardag gekregen!

Michael Kors watch

9) Heb je nog leuke plannen voor tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen? 

Ja, ik heb zeker leuke plannen voor de Tulpvakantie! Ik ga naar de kermis en met vrienden afspreken.

 

10) Omschrijf je favoriete lenteoufit! 

Hmm, moeilijk, ik heb veel favoriete lente outfits! Maar als ik toch voor één moet kiezen is dat denk ik wel mijn mintgroene shirtje met een grijze broek met laarsjes eronder.

 Neem de tag gerust over!

Big kisses

 

 

 

Geef een reactie

