Tag: Lentekriebels #1

Het is eindelijk lente! Eén van onze favoriete seizoenen. De zon begint weer lekker te schijnen, de bloemetjes komen weer uit de grond en we kunnen natuurlijk weer leuke en vrolijke kleding aan! (als het weer in ieder geval mee zit … (: ) Toen we deze tag bij Eline zagen, konden we het dan ook niet laten om hem over te nemen. Nynke beantwoordt eerst de vragen.

DSC02041bewerkt

 

1) Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’? 

De zon die lekker schijnt, jonge dieren, pastel, bloemen, zonder jas aan op de fiets, shorts, muscle tees, ijsjes eten… Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dit zijn toch de belangrijksten!

2) Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken? 

Naar frisse/zoete bloemetjes!

3) Wat is je favoriete lente nagellakkleur? 

Ik heb niet echt één favoriet lakje van een bepaald merk. Maar pastel vind ik toch echt wel heel mooi. Samen met koraal roze.

Fashion

4) Wat is je favoriete lentebloem? 

Ik vind Viooltjes altijd wel heel schattig. Maar Narcissen zijn ook heel erg mooi, hun gele kleur doet me aan de zon denken.

5) Welke lentetrend spreekt jou dit jaar het meeste aan? 

Natuurlijk pastel, ik ben echt verliefd op pastel nagellak. Oogschaduw vind ik minder. Maar ook rosé goud vind ik een hele leuke en veelzijdige trend.

6) Wat is je favoriete lentegeur/-parfum? 

Cool Water van Davidoff! Deze draag ik alleen als de zon echt lekker schijnt. Dit is zo’n lekkere, frisse geur die perfect bij zonnig weer past.

Davidoff - Home

7) Houd je een lenteschoonmaak? 

Niet echt een grote lenteschoonmaak. Ik maak mijn kamer wel weer wat lente-achtig door er bloemen neer te zetten, kussens te veranderen etc.. Dan ruim ik dus alles ook meteen wat op.

8) Wat is je favoriete lenteaccessoire? 

Mijn koraal roze, en mint blauwe armbanden met studs van de H&M. Deze kun je nu niet meer kopen, maar ik vind deze echt perfect voor de lente!

DSC02048[1] DSC02047[1]

9) Heb je nog leuke plannen voor tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen? 

Nee, nu nog niet. Ik ga gewoon genieten van het, hopelijk, mooie weer en veel buiten zijn.

10) Omschrijf je favoriete lenteoufit! 

Oeh, deze is lastig. Ik heb namelijk 2 verschillende outfits en kan niet kiezen… Dan allebei maar:

1. Mijn koraal roze jurkje van de Mango met teenslippers.

2. Een short met m’n muscle tee van de Only met daaronder Vans.

Neem de tag allemaal gerust over!

 

 

 

Big kisses

Geef een reactie

