Shoplog Groningen (o.a. Six, Pieces en Kruidvat)

Laatst had Anke geshopt in Groningen, kijk en lees snel verder wat ze heeft gekocht!

Naamloosshoplog

 Accessoires

shoplog Groningen 003

Portemonnee – €12,95 – Six 

Ik heb deze portemonnee gekocht omdat mijn oude écht toe was aan vervanging. Ik had eerst ook een portemonnee van de Six, die had een champagne-achtige kleur en diamantjes. Die diamantjes lieten super snel los! Hopelijk laten de steentjes van mijn nieuwe portemonnee niet los…

Ikka Earstuds – €9,95 – Pieces

Dit leuke oorbellen pakketje lag bij de kassa en ik was helemaal in love. Zes oorbellen voor tien euro is een koopje! Er zitten oorbellen in het pakketje in de vorm van  veertjes, bolletjes, hartjes, diamantjes, pauwtjes en nog meer bolletjes. Die veertjes vind ik het mooiste, die heb ik meteen in gedaan toen ik thuis was!

Make-up

shoplog Groningen 007

Essence Colour Flash Mascara  – €2,99 – Kruidvat

Ik werd verkocht door de kleur! Paars is één van mijn lievelingskleuren, dus ik had zin om deze mascara te proberen. Het kleurtje is perfect voor het voorjaar en de zomer.

Essence 6 in 1 Nail Candies  – €1,79 – Kruidvat 

Die pastel kleurtjes maakten me nieuwsgierig! De nagellakjes heten ”6 in 1 nagellakjes” omdat ze 6 functies hebben: beschermen, verstevigen, gladder maken, glans geven, snel drogen en ze hebben ook nog eens een fruitige geur!

Essence Effect Nail Polish  – €1,99 – Kruidvat

Bij verschillende blog’s had ik deze nagellakjes al bekeken, maar ik wilde ze uiteraard zelf ook even proberen. Ik heb Glitz & Glam en Skyfall gekocht. Prachtige kleurtjes!

Essence Studio Nails Rosewood Sticks – €1,49 – Kruidvat

Deze sticks lijken me erg handig, het zijn een soort van ”bokkenpootjes”. Handig voor in mijn toilettasje.

Essence Nail Art Multi Effect Brush – €1,79 – Kruidvat

Ik had heel erg lang om zo’n kwast gezocht, maar ik kon hem helemaal nergens vinden en ik wist niet eens dat Essence hem verkocht, daarom was ik super blij toen ik deze kwast zag! Hier kan ik veel leuke nail arts mee maken.

Essence nail art 3D jewels set – €2,99 – Kruidvat

I love it! Deze 3D jewels zijn super beroemd in Amerika, ze zien er vrolijk uit! Ik heb alle twee set’s gekocht. Eentje met een brilletje, snor, lolly en gekleurde studs (go crazy) en één met strikjes, roosjes en pareltjes. (to love)

Kleding

shoplog Groningen 008

Salomon Istan S/L Top WVN – €19,95 – Only 

Een mooie, blouse-achtige witte top met aan de bovenkant pailletten.

IKOM AOP L/S CARDIGAN JRS Ikom AOP L/S Cardigan – €26,95 – Only

Een grijze blazer met panterprint.

Sokken – €7,95 – H&M

Vijf paar sokken met dierenprintjes er op.

Big kisses

Geef een reactie

