Ask Us #22

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

Tumblr

 

Noem één ding waar je niet zonder zou kunnen?

Anke: ”Ik zou echt niet zonder mijn mobiel kunnen. Ik moet altijd bereikbaar zijn vindt ik. Maar ik kan ook niet zonder mijn vrienden en familie, hoor!”

Nynke: ”Mijn familie en vrienden zijn mijn alles.”

 

 

Welk talent zou je graag willen hebben?

Anke: ”Als ik kiezen mocht welk talent ik zou willen hebben, zou dat iets met sport zijn, zoals dansen bijvoorbeeld.”

Nynke: ”Ik zou als talent goed kunnen nail-arten.”

 

Talent

 

Wat eet je het liefst bij het ontbijt?

Anke: ”Ik eet het liefst bij mijn ontbijt een warm broodje met ham.”

Nynke: ”Ik eet het liefst een gekookt eitje bij mijn ontbijt.”

 

 

Wie is de persoon met wie je het laatst via de telefoon hebt gesproken?

Anke: ”Ik heb voor het laatst via de telefoon gesproken met mijn moeder.”

Nynke: ”Ik heb voor het laatst gesproken via de telefoon met Anke.”

 

Telephone

 

Wat was de laatste YouTube-video die je hebt gezien?

Anke en Nynke: ”Dat was een video van Live Life Gorgeous

 

Big kisses

 

 

 

Geef een reactie

