Opgemaakt januari #2

We zijn inmiddels alweer 3 weken in januari, maar toch laat Nynke haar opgemaakte producten nog even aan jullie zien!

DSC07363 bewerkt

 

DSC07364

Essence liquid ink eyeliner waterproof: Wat een fantastische, vloeibare, eyeliner is dit toch! Ik gebruik het vrijwel iedere dag dus ook geen wonder dat hij nu op is. Er ligt een back-up in mijn stash zodat ik hem meteen weer kan gebruiken.

Max Factor Masterpiece Max mascara: Ook dit is een product wat ik bijna iedere dag gebruik. Dit is één van de betere mascara’s die ik heb dus pak hem daarom ook snel. Ik kan nu wel echt merken dat hij op is, want hij doet nauwelijks iets meer voor mijn wimpers. Tijdens de 1+1 gratis actie van de Kruidvat op de Max Factor mascara’s heb ik alweer een nieuwe ingeslagen!

DSC07365

OCC Lip Tar in Hush: Je zult je misschien afvragen wat dit is: een vloeibaar lipproduct die je aanbrengt met een kwastje en heel lang op zijn plek blijft zitten. Hij is nog niet op, alleen de vloeistoffen zijn gescheiden dus kan ik hem niet meer mooi op mijn lippen aanbrengen. Ik heb hem een klein jaartje, en dat dit nu al gebeurt vind ik erg jammer want goedkoop was ‘ie niet…

Rimmel London Wake Me Up foundation: Dit is de beste ‘drugstore’ foundation die ik ooit heb getest en gebruik hem daarom ook vaak. Er zit nog een beetje in, alleen met de pomp krijg ik dat er niet meer uit. Dus haal ik de hele dop eraf en haal ik er wat met mijn vingers uit. Ik zou hem zeker weten overnieuw kopen!

Ik heb laatst een foto op Instagram gezet van een oude, lege verpakking van de Catrice bronzer en een nieuwe. Helaas was ik vergeten op hem bij dit artikel te doen en voordat ik wist was hij al in de prullenbak beland. Toch wil ik hem wel even laten zien dus doe ik dat door middel van de Instagram foto.

Catrice bronzer

Catrie Sun Glow Matt bronzing powder in medium skin: Dit is een hele fijne en goedkope, matte bronzer. Ik vind matte bronzers altijd fijner dan shimmery want dit ziet er natuurlijker uit. Ik gebruikte deze bronzer altijd om mee te shapen en dit werkte heel fijn! Ik hem alweer een nieuw exemplaar gekocht.

Big kisses

Geef een reactie

