20 things about us #1

In deze tag lees je 20 dingen die je vast nog niet wist van ons. Deze keer is Anke aan de beurt!

New York

-Ik heb een zwak voor Minions. Ze zijn zo schattig! ♥

-Ooit heb ik wel eens mijn arm gebroken doordat ik een stunt wilde doen met een glijbaan en een trampoline. Ik zette de trampoline naast de glijbaan en wou zo over de glijbaan springen. Dat is me helaas niet gelukt, mijn hand knalde keihard tegen de glijbaan…

-Het lukt me nooit om cake pops te maken. Ik heb al een aantal pogingen gedaan, maar het is me echt nog nooit gelukt! Vaak blijft het balletje dan in het glazuur zitten waar je het balletje in moet dippen!

-Ik neem altijd té veel mee. Ik denk dan: stel dat dit of dat gebeurd, ik neem wel wat extra mee.

-In totaal heb ik iets van 80 nagellakjes in bezit, terwijl ik niet heel vaak nagellak op heb…

queen_photos

-Vroeger wilde ik heel graag journalist of iets in die richting worden, nu nog steeds trouwens.

-Ik slaap altijd op mijn linkerzijde.

-Babylips zijn mijn favoriete lippenbalsems. Om het uur doe ik wel lippenbalsem op, wat eigenlijk super slecht is voor mijn lippen…

-Ooit wil ik nog eens naar New York toe en misschien wil ik er zelfs nog wel een paar jaar wonen! Degenen die Nynke en mijn blog volgen, weten dit waarschijnlijk al.

-Ik heb drie gaatjes. Twee in mijn rechteroor en één in mijn linkeroor. Het tweede gaatje in mijn linkeroor is helaas dichtgegroeid.

Earrings

-In mijn leven heb ik in totaal twee keer mijn haar geverfd. De eerste keer kreeg ik highlights, de tweede keer een dip dye/ ombre.

-Op mijn computer heb ik altijd wel meer als zes tabbladen open te staan.

-Wat ik sowieso niet leuk vindt is mensen bellen. Ik snap ook niet waarom, maar het is niet het leukste ding om te doen.

-Ik vindt het altijd super leuk om comment’s op onze blog te krijgen!

-Vroeger heb ik op streetdance gezeten, maar ik ben er af gedaan doordat we nooit wedstrijden deden.

Dance Forever

-Ik koop heel vaak armbandjes, maar ik doe bijna nooit armbanden om eerlijk gezegd…

-Mijn mobiel is alles. Ik ben WhatsApp verslaafd!

-Ik durf écht niet in een zweef te zitten. Vindt ik niks aan!

-Elke avond heb ik een ritueel: ik eet echt elke avond mandarijnen.

-Als ik niet Anke geheten had, had ik Janna geheten.

-Mijn lievelings film is Hunger Games Catching Fire.

Big kisses

One thought on “20 things about us #1

Geef een reactie

