My sneaker story

Van Sophie die bij Front Runner werkt, kregen wij een e-mail waarin stond dat we de opdracht kregen om een verhaal te schrijven over je favoriete sneakers waar een bijzonder verhaal achter zit. Daarmee kun je ook super gave prijzen winnen! En laten wij nou eens favoriete sneakers hebben waar een bijzonder verhaal achter zit, lees snel verder wat voor verhaal… Anke vertelt haar sneaker story!

sneakerstory

Vorig jaar 30 april liep ik een schoenenwinkel binnen, die allemaal Vans verkocht. Er kwam een verkoper bij mij. ”Kan ik u helpen?” Ik keek even in het rond en zag toen prachtige juweeltjes staan die schitterden in de zon en ik wist meteen: die wil ik! ”Ik heb mijn keuze al gemaakt, meneer. Het worden die Vans, die met glittertjes, ziet u ze daar staan in de etalage?” ”Goede keuze, mevrouw. Welke maat heeft u?” Ik gaf hem mijn maat door en hij keek even in het magazijn. Hij kwam terug met een grote doos waar die mooie zwarte Vans in zaten, omhuld met zwarte glittertjes die in het zonlicht wel zilver leken te zijn. Ik paste de schoenen en wist meteen: Dit worden ze! ”Ik doe ze, meneer. Hoe duur zijn ze?” Hij keek even onder de doos en vond daar het prijskaartje. ”Dat wordt dan €75. Tasje er om?” Ik knikte en betaalde het geld. Ik keek even rond bij de kassa en zag super mooie gouden veters. De verkoper zag wel dat ik er naar keek, want hij zei: ”Mooi hé? Die passen ook wel bij je nieuwe schoenen. Moet ik die er ook nog bij doen?” Ik glimlachte. ”Ja, graag!” en ik rekende ook nog €3,95 af.

Vans 112

Dat moment weet ik nog heel goed, toen ik voor het eerst die mooie juweeltjes zag. Toen ik uit de winkel kwam, heb ik de Vans meteen aangedaan. Ze waren aan het eind van de dag al helemaal vies, weet ik nog.

Een paar maanden later liep ik in Londen met mijn Vans. Mijn schoenen hebben me daar overal heen gedragen: in The Londen Eye, over The Tower Bridge, winkel in, winkel uit,  in een ”Big Bus”… mijn schoenen hadden het dus zwaar te voortduren! Hoe warm het ook was in Londen, ik deed mijn schoenen niet uit. Ik wilde daar niet op slippers lopen, dat vond ik veel te saai.

Ook heb ik op mijn Vans mijn hoogtevrees overwonnen. Ik ging samen met (oud) klasgenoten klimmen in het klimpark, maar ik durfde niks. Ik scheet wel zeven kleuren! Toen ik even naar mijn schoenen zag, kreeg ik weer hoop. Gewoon doen! Dus wat deed ik? Ik klom alle drie  parcouren, of het nu makkelijk of moeilijk was.

sneaker story 024

Nu zijn mijn Vans helemaal kapot, kijk maar eens naar deze foto hierboven! Al de glittertjes zijn er af gevallen en de veters zijn helemaal versleten… Ach ja, ik draag ze nog steeds, ze lopen zo lekker! Dit is mijn sneaker story.

Op www.frontrunner.nl/vans vind je super leuke Vans (en op de hoofdsite ook leuke andere schoenen)! Misschien ook wel wat voor mij omdat mijn paar hierboven ook wel aan vervanging toe is…!

Doe ook mee aan share your sneaker story! Vertel jouw bijzondere verhaal op je boger over jouw sneakers en win vette prijzen! De eerste prijs is een Front Runner waardebon t.w.v. €100, de tweede prijs  is een Front Runner waardebon t.w.v. €75 en de derde prijs is een Front Runner waardebon t.w.v. €50

Big kisses

2 thoughts on “My sneaker story

  1. Pingback: Share your sneaker story: de winnaars! | Front Runner – Blog

  2. Pingback: Persoonlijke update #1 |

Geef een reactie

