Opgemaakt januari #1

Januari is al weer voorbij! Wat ging de eerste maand van 2014 snel! Dit betekent natuurlijk dat we weer een opgemaakt artikel doen. Lees verder wat Anke deze maand heeft opgemaakt.

opgemaakt januari 2014 003

opgemaakt januari 2014 005

Sence Coconut Body Butter: Dit is al de tweede keer dat ik deze body butter opgemaakt heb, hij is zo lekker,  deze body butter ruikt naar kokos. Hij komt bij de Action vandaan en is -meende ik- €1. Ik ga hem meteen weer kopen, ik kan niet zonder! Elke keer als ik weer onder de douche vandaan kom smeer ik me in met dit heilig goedje.

Nagellak Remover Pads: Mijn favoriete nagellak remover is helaas op… je hebt dit product vast ook al bij favorieten 2013 #1 voorbij zien komen. Zoals ik toen al verteld had, haalt deze nagellak remover je nagellak (met en zonder glitters) super makkelijk van je nagels af. Ik ga deze remover pads niet opnieuw kopen denk ik, want ik had laatst alweer een nieuwe remover gekocht, namelijk van de LE ”superheroes” van Essence.

opgemaakt januari 2014 006

Andrélon Spectaculaire Slag Hairspray: Ik gebruik elke dag dit product, hij geeft je haar een mooie slag en zorgt er voor dat je haar mooi blijft zitten. Laatst was er een actie bij de Kruidvat, dus heb ik groots ingeslagen; ik heb meteen weer vier bussen haarspray erbij gekocht!

Nivea Pearl & Beauty: Nivea heeft altijd van zulke lekkere deo’s, deze deo is net nieuw in het assortiment gekomen. De deo ruikt super lekker! Er zitten ook parel extracten in deze deo. Je ruikt 48 uur lekker (ja, echt!) en er zit geen alcohol in de deo, dus je kunt hem zelfs na het scheren opspuiten.

Action nagellak: Deze nagellak had ik ooit wel eens voor mijn verjaardag gekregen. Ik heb hem maar een paar keer gebruikt, maar toen ik in de douche ging was de nagellak er meteen weer af. Tja, dat had ik ook wel verwacht van de Action. Helaas is de nagellak nu opgedroogd, dus doe ik hem weg.

Big kisses

Geef een reactie

