Ask Us #20

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

...

Wat vindt je van flappy bird? ;p

Anke: ”Ik vindt Flappy Bird een doelloos maar verslavend spel. Bijna iedereen die ik ken speelt het!”

Nynke: ”Zelf heb ik de app niet op mijn mobiel, want ben bang dat ik verslaafd word…”

 

Kun je beter praten of beter luisteren?

Anke: ”Ik kan beter praten dan luisteren, ik heb vaak de neiging om door mensen heen te praten, oeps…”

Nynke: ”Allebei wel denk ik, als iemand een heel leuk verhaal ofzo te vertellen heeft luister ik wel, maar ik kan kan ook wel goed praten!”

 Awsomeee

Wat is het laatste dat je gegeten hebt?

Anke: ”Het laatste wat ik gegeten heb is patat.”

Nynke: ”Chinees eten bij een wokrestaurant!”

 

Breng je je vrije tijd liever alleen of samen met anderen door?

Anke: ”Ik breng mijn vrije tijd liever met anderen door, ik hou er niet zo van om alleen te zijn, samen dingen doen is veel leuker!”

Nynke: ”Met anderen! Samen met mensen zijn is inderdaad leuker. Om soms alleen je te vermaken is ook wel prima.”

Friends

Wat is het gekste dat je ooit hebt gegeten?

Anke: ”Het gekste wat ik ooit gegeten heb zijn mosselen denk ik. Ze smaakten nog niet eens zo raar.”

Nynke: ”Het gekste…? Sushi denk ik; vind het niet heel erg lekker.”

Big kisses

Geef een reactie

