Ask Us #19

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

You tell em poo.

Wat is je favoriete groente?

Anke: ”Mijn favoriete groente, dat zijn toch wel worteltjes denk ik.”

Nynke:  ”Mijn favoriete groente zijn ook wortels!”

Welke filmster zou je het liefst willen ontmoeten?

Anke: ”Ik zou graag Jennifer Lawrence willen ontmoeten, ze speelt zo goed in The Hunger Games! Ook lijkt ze me erg aardig.”

Nynke: ”Ik heb niet echt een filmster die ik graag wil ontmoeten eigenlijk…”

Cute

Welk geluid vind je het irritantst?

Anke: ”Er was wel eens een app in de omloop, dan hoorde je een hele schelle piep die je gewoon pijn deed in je oren, dat is het irritantste geluid ever.”

Nynke: ”Ja, hele hoge geluiden vind ik ook irritant, sommige mensen hebben dat ook als ringtone; vreselijk gewoon!”

Zou je wel eens een parachutesprong willen maken?

Anke: ”Ik zou wel een parachutesprong willen maken, maar ik durf het niet. Ik ben bang dat dan mijn parachute niet opengaat ofzo…”

Nynke: ”Ik zou het op zich wel willen, maar weet niet of ik het echt durf. Als ik voor de keuze zou staan zou ik denk ik toch nee zeggen.”

Great

Verzamel je iets? Zo ja, wat?

Anke: Yup, ik hou super erg van verzamelen! Ik verzamel alles wat met New York te maken heeft, voor op mijn kamer.”

Nynke: ”Ik verzamelde vroeger altijd alles wat mijn moeder dan in de supermarkt bij de boodschappen kreeg. Nu verzamel ik niet echt iets, wel make-up maar weet niet of dat een verzameling is, haha!”

Bron foto’s

Big kisses

Geef een reactie

