Ask Us #18

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

Screen Shot 2014-01-19 at 9.19.34 AM

Wie kwam met het idee om een blog te beginnen?

Anke: ”Wij hadden allebei al een blog waar we niks meer mee deden. Toen we het er over hadden, was Nynke volgens mij degene die zei dat we wel met zijn tweeën een blog konden starten. Leuke vraag trouwens!”

Nynke: ”Eh, ja… Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij ik dan?”

 

 

Welke stad zou je kiezen als hoofdstad van de wereld?

Anke: ”New York! Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me zo’n mooie stad!”

Nynke: ”San Francisco; zo’n mooie stad is dat!”

Screen Shot 2014-01-19 at 9.36.35 AM

Wat is je sterrenbeeld?

Anke: ”Mijn sterrenbeeld is een leeuw. Ik ben op 26 juli jarig.”

Nynke: ”Steenbok, ben op 1 januari jarig.”

 

 

Als je 50 euro kreeg die je meteen moest uitgeven aan iets voor jezelf, wat koop je dan?

Anke: ”Dan zou ik Hunger Games Caching Fire kopen op dvd, een geweldige film! Dan heb ik nog €30 euro over, daar zou ik MAC make-up van kopen.”

Nynke: ”Sowieso een Naked palette van Urban Decay!”

Screen Shot 2014-01-19 at 9.34.03 AM

Welk geluid hoor je op dit moment?

Anke: ”Ik hoor op dit moment de oven piepen en ik hoor de tv.”

Nynke: ”Ik hoor de wind waaien, en mezelf typen op mijn laptop.”

Big kisses

Geef een reactie

