Review: Essence Sun Club palette 02 (last minute!)

Dit palette hebben we, gelukkig, nog kunnen scoren, want Essence haalt hem uit het assortiment. Wil je weten of het waard is om hem nog voor dat ‘ie is uitverkocht te halen? Lees dan snel verder!

DSC07253

DSC07257

Het is een doozichtig plastic doosje met 8 natuurlijke oogschaduwkleuren. Er zit een sponsje en kwast bij, maar ik gebruik liever mijn eigen kwasten. Het is bedoeld voor on the go en daarom is het lekker klein zodat je het makkelijk mee kunt nemen. De prijs is €3,80 maar omdat hij nu uit het assortiment gaat kun je hem voor €1,80 kopen.

  DSC07260

Er zijn in totaal 2 Sun club palettjes en dit is nummer 02 Long Beach.

DSC07259

Hier zie je de 8 verschillende kleuren:

Bovenste rij (van links naar rechts):

-warme highliter

-lichtroze highliter

-koele donkerbruine met groene glitterjes

-warme donkerbruin

Onderste rij (van links naar rechts):

-lichte perzikkleur

-donkerbeige/goud

-lichtbruin

-licht grijs met zilveren glitterjes

Swatches bovenste rij (bovenste foto met flitser, onderste foto in daglicht):

DSC07270

DSC07265

De pigmentatie is vrij goed en vooral de eerste highliter vind ik prachtig!

Swatches onderste rij (bovenste foto met flitser, onderste foto in daglicht):

/DSC07282

DSC07277

Deze rij vind ik dan weer wat minder; vooral van de eerste lichteperzik kleur had ik meer verwacht. De 2e kleur vind ik wel erg mooi.

Ik heb er een hele basic look mee gemaakt:

DSC07296 DSC07292

Ik heb de 2e kleur van de onderste rij (donkerbeige/goud) op het bewegend ooglid aangebracht. In mijn arcadeboog heb ik de 3e kleur van de bovenste rij aangebracht. En op het wenkbrauwbot zit de 1e highliter van de bovenste rij.

Conclusie:

Voor €1,80 zou ik hem zeker meenemen alleen al voor de highliter! De rest vind ik middelmatig. Voor iemand die net begint met make-up zou hij goed zijn. Als kadootje voor bijvoorbeeld je zusje. Je moet veel aanbrengen voordat je daadwerkelijk goed pigment hebt maar opzich zou ik hem wel meenemen voor in mijn tas ofzo.

Big kisses

2 thoughts on “Review: Essence Sun Club palette 02 (last minute!)

Geef een reactie

