Ask Us #17

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

...

Met wie zou je het liefst in een lift komen vast te zitten?

Anke: ”Ik zou het liefst met Katy Perry in de lift vast komen te zitten, ik ben al heel erg lang fan van haar! Ik zou dan een handtekening vragen en met haar op de foto gaan.”

Nynke: ”Het liefst zou ook ik met Katy Perry vast willen zitten; heb veel respect voor haar!”

Wat was het eerste wat je vandaag deed, nadat je wakker was geworden?

Anke: ”Het eerste wat ik heb gedaan nadat ik wakker ben geworden is de gordijnen open doen.”

Nynke: ”Naar beneden gelopen!”

I love sleepjng. 💕

Wat ligt er onder je bed?

Anke: ”Wat ik onder mijn bed heb liggen is niet iets heel bijzonders, gewoon een matras.”

Nynke: ”Onder mijn bed ligt zo’n doorzichtige doos op wieletjes met allemaal spulletjes erin.”

Wat was je laatste aankoop waar je later spijt van hebt gekregen?

Anke: ”Mijn laatste aankoop waar ik later spijt van het gekregen is de Essence paper print manicure. Het werkt helemaal niet!”

Nynke: ”Meestal kijk ik eerst wel even op internet naar een review voordat ik een product koop, maar ik denk dat het dan toch een lipsmacker van Paul Frank is.”

-

Als je een eigen bedrijf zou kunnen starten, wat voor bedrijf zou het dan zijn?

Anke: ”Als ik een eigen bedrijf mocht starten zou dat een make-up bedrijf zijn.”

Nynke: ”Ik zou natuurlijk lang doorgaan met bloggen en steeds groeien zodat het een echt bedrijf word. Bloggen is echt mijn passie en hoop het nog lang te kunnen doen!”

Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

Geef een reactie

