Opgemaakt oktober, november december #2

We hebben een paar maanden geen opgemaakt artikel gemaakt, dus daarom nu een artikel verspreid over 3 maanden. De producten die we opgemaakt hebben laten we je zien en we vertellen of we het weer zouden kopen. Anke showt nu haar producten.

dsc07157

DSC07163

Van links naar rechts:

Rexona Maximum Protection: Deze deo doet het goed! Hij ruikt heerlijk en geeft niet zo veel af. Pas op dat je er niet te veel van op smeert, dan geeft die natuurlijk wel af. Hij hoort zeker bij één van mijn favoriete deo’s, ik heb dus meteen weer een nieuwe gekocht.

Guhl kleurbehoud & verzorging shampoo: De Guhl shampoo’s zijn niet aan de goedkope kant maar dan heb je wel wat. Deze shampoo gebruik ik elke keer als ik douchen ga, als hij op is koop ik ook meteen weer een nieuwe. Hij ruikt heerlijk naar bessen.

The Body Shop Vineyard Peach cream body scrub: Jummie, de scrub ruikt alleen niet lekker, maar hij scrubt ook grondig. Ik kocht de scrub in de uitverkoop, hij was toen nog iets van 5 euro. Wat wel een nadeel is dat hij op het laatst een heel raar geurtje krijgt… Ik zou hem denk ik niet meer voor de tweede keer kopen.

dsc07165

Van links naar rechts:

Maybelline New York  Feather look mascara: Wauw, wat deed de mascara het goed! Er zaten helemaal geen klontjes in. Ik heb hem toen gekocht omdat er een actie was, ik had hem voor €8 gekocht. Maar nu zou ik hem niet zo snel meer kopen, want hij is €18…

Essence 2 in 1 eyeliner pen: I love it! Hopelijk blijft deze pen nog even in het assortiment zitten, want hij is super goed. Hij geeft een mooie zwarte kleur af en er zitten maar liefst 2 eyeliner stiften in de pen. Ik heb hem natuurlijk meteen weer gekocht.

Hema Firming Foundation: Ik ben niet echt omver geblazen van deze foundation. Hij is naar mijn mening te donker voor mijn huid. Maar verder is hij wel goed, ik ga hem denk ik niet over nieuw kopen.

Big kisses

One thought on “Opgemaakt oktober, november december #2

Geef een reactie

