Ask Us #16

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

??

Als je een dag lang een dier zou kunnen zijn, welk dier zou je dan willen zijn?

Anke: ”Dan zou ik voor een dag lang een vogel willen zijn, lekker vliegen door het hele land. En dan zou ik alle mensen even een poepie laten ruiken, letterlijk en figuurlijk.”

Nynke: ”Ook ik zou het liefste een vogel zijn en dan het liefste over de hele wereld vliegen als dat in één dag zou kunnen!”

swag style | Tumblr

Welke exotische plek zou je graag bezoeken?

Anke: ”Ik zou graag Hawaii willen bezoeken, ik heb een zwak voor helder blauw water. Het is er vaak ook zo lekker warm vergeleken met ons koude kikkerlandje.”

Nynke: ”Maakt mij eigenlijk niet zo veel uit, als het er maar lekker warm is.”

In welke landen ben je geweest?

Anke: ”Ik ben in Frankrijk, Engeland en Duitsland geweest. Niet in veel landen dus, maar hopelijk reis ik nog heel wat af in de toekomst.”

Nynke: ”Ik ben in Duitsland, Luxemburg, België, Kuwait en naar Amerika geweest en daar kan altijd nog meer bij komen want reizen is geweldig!”

Travel

Hoe denk je dat de wereld er over 100 jaar uitziet?

Anke: ”Raar, haha! Ik denk dat de wereld overgenomen is door robot’s en alle andere elektrisch apparatuur.”

Nynke: ”Ik denk dat bijna alles automatisch is en dat ook alles veel energiezuiniger is. Meer elektrische auto’s bijvoorbeeld.”

Big kisses

Geef een reactie

