Opgemaakt oktober, november, december #1

We hebben een paar maanden geen opgemaakt artikel gemaakt, dus daarom nu een artikel verspreid over 3 maanden. De producten die we opgemaakt hebben laten we je zien en we vertellen of we het weer zouden kopen. Nynke showt eerst haar producten.

DSC07159

DSC07160

Collagene mascara – L’Oréal Paris

Het borsteltje van deze mascara is heel fijn. Alls wimperhaartjes kun je ermee bereiken. Ook separeert hij goed. Ik heb hem, samen met mijn Max Factor Masterpiece mascara, erg vaak gebruikt en daarom is ‘ie nu op. Ik denk niet dat ik hem snel weer ga kopen, want ik wil graag verschillende mascara’s uittesten.

BB cream light – Garnier

Ik heb deze BB cream al een poosje en gebruik hem niet heel vaak maar af en toe. Ik denk dat ik hem wel vaker zou kopen in de zomer, maar in de winter draag ik nauwelijks BB creams.

Quick dry topcoat – Esesnce

Deze topcoat heb ik niet volledig opgemaakt, alleen het laatste beetje is stroperig en daar valt niet meer mee te werken. Ik zou hem niet snel weer kopen omdat er voor iets meer geld veel betere topcoats te vinden zijn.

lol

Volume Mousse – Andrélon

Ik zou hem wel weer  kopen, maar dan de grote verpakking.

Go Fresh – Deodorant 

Deze deo is handig voor in je tas! Hij ruikt heerlijk naar granaatappels.

Dry shampoo tropical – Batiste

Dit is een shampoo die je in je haar kunt spuiten als het vettig is zo hoeg he het niet te wassen. Zo kun je je haar net iets frisser er uit laten zien. Ik heb hier erg lang over gedaan en vind hem erg fijn. Helaas is hij wel redelijk prijzig. Als deze droogshampoo in de aanbieding is dan koop ik hem zeker!

Big kisses

4 thoughts on “Opgemaakt oktober, november, december #1

Geef een reactie

