Favorieten 2013 #2

We gebruiken veel beauty producten, die soms fijn maar ook minder fijn zijn. Dat eerste laten we je zien, deze keer showt Nynke haar producten.

DSC07144

DSC07147

Blush – Rimmel London

Wauw, wat is dit toch een prachtige blush. Heel natuurlijk, maar je ziet hem wel zitten. Ook de

Baby Lips Pink Punch – Maybelline New York

Deze lippenbalsem werkt heel erg goed tegen drogen lippen en hij geeft je ook nog eens een mooie lichtroze kleurtje. Ik heb de laatste tijd erg last van velletjes op mijn lippen en daar werkt deze lippenbalsem erg goed tegen.

Glamoflauge – Hard Candy

Ik heb deze concealer in Amerika gekocht voor een paar dollar, maar omdat ik hem op andere blogs voorbij zag komen en iedereen er heel positief over was, heb ik hem zelf ook gekocht. Eerst was ik niet zo enthousiast en in mijn kast laten liggen. De laatste tijd gebruik ik hem iedere dag en hij is supergoed! De concealer dekt goed, op een neutrale manier. Ook blijft ‘ie de hele dag goed op z’n plek. Als je hem eens ziet; hij is zeker het proberen waard!

DSC07145

Undress Me Too – MUA

Dit is een dupe van het Naked 2 palette en dat doet ‘ie heel goed! Ik gebruik hem regelmatig, vooral de highliter daarbij heb ik ook al pan geraakt. Helaas is dit palette alleen in Engeland te koop…

Color Tattoo, On A On Bronze – Maybelline New York

Ik heb deze cream eyeshadow een aantal weken geleden gekocht, en sindsdien (bijna) elke dag gebruikt. Vooral als je snel moet is dit product super handig. Er hoeft geen oogschaduwbasis onder, maar toch blijft het goed zitten en gaat het niet creasen. Ook de kleur is perfect voor iedere dag.

Made To Stay Longlasting Eyeshadow, Lord Of The Blings – Catrice

Samen met die van Maybelline, heb ik ook deze cream eyeshadow vaak gebruikt. Ik vind de kleur erg mooi en hij dekt goed. Wel is die van Maybelline beter maar voor die prijs kan je dat ook wel verwachten.

Essence Stays No Matter What, Cute Copper, Chocolate Brownie

Deze potloden zijn een favoriet omdat je ze als oogpotlood kunt gebruiken én als oogschaduw. Je ‘kleurt’ je ooglid in en daarna vervaag je het met je vinger/kwast. Zo kun je heel snel een simpele ooglook maken. Ook gebruik ik ze vaak als oogpotlood.

Big kisses

Geef een reactie

