Ask Us #15

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

Do you like music !? | via Tumblr

Wat is je favoriete tekenfilmfiguur?

Anke: ”Mijn favoriete tekenfilmfiguur is toch wel Mickey Mouse denk ik. Mijn opa en oma hadden vroeger toen ik nog klein was wel eens een dvd gekocht van hem en ik was er gek op! Ook zie je Mickey vaak nog terugkomen in de mode, wat ik ook te gek vindt.”

Nynke: ”Minnie Mouse! Ze is zo girly, ik had vroeger ook een knuffel van haar, haha”

Welk soort films zie je het liefst?

Anke: ”Het liefst zie ik spannende films, zoals ”Hunger Games Caching Fire”. Ik hou niet van griezelige films, daar heb ik weken later nog steeds last van nadat ik die gekeken heb.”

Nynke: ”Ik vind heel veel films wel leuk!”

Haha effie's dress :D

Wat voor huisdier zou je later willen hebben?

Anke: ”Als ik verder mag denken dan alleen katten, honden, konijnen en vissen dan ga ik voor wat meer exotische dieren: giraffes! Ik vindt ze super cool, maar ze passen helaas niet in mijn huis… Ook zou ik graag eekhoorntjes willen. Klinkt zielig, maar het kan echt!”

Nynke: ”Een hele beestenboel: ezels, ganzen, varkens, kippen (: Is wel een beetje moeilijk om daar voor te zorgen én te werken dus dan maar een hond!”

Wat is je favoriete theesoort?

Anke: ”Mijn favoriete theesoort is toch wel vanille of bosvruchten. In de winter drink ik meer vanille en gewone thee, maar in de lente ga ik voor de bosvruchten.”

Nynke: ”Mijn favo theesoort is denk ik groene thee; kan altijd!”

It's Saturday. I plan on doing nothing and plenty of it

Wat is je favoriete grap?

Anke: ”Ik hou niet van grappen, maar als ik toch voor een favoriet moet gaan kies ik voor de schok pen grap, daar heb ik hele goede herinneringen aan over gehouden, haha! Ik weet het nog heel goed, ik zat op de lagere school en we gingen met de hele klas op schoolreisje. Er was ook een winkel en een jongen uit onze klas kocht zo’n schok pen. Eenmaal weer op school gekomen vroeg de juf of ze een pen kon lenen. Die jongen knikte en gaf haar de pen. Maar ze hield hem niet lang vast, want ze kreeg een super grote schok! Best wel zielig eigenlijk, maar ze vond het wel een goede grap.”

Nynke: ”Haha, ik ben zelf niet echt goed in het bedenken van grappen dus ik zou het niet weten. Als iemand anders een grap bedenkt vind ik het heel vaak wel grappig.”

Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

Geef een reactie

