All I Want For Christmas tag #2

Kerst, we zien er al het hele jaar na uit. Aan de hand van deze tag beantwoorden we vragen als:wat is je ultieme kerstgevoel? En wat zou je doen als je de kerstman was? Lees verder en enjoy! Deze keer neemt Nynke de tag over.

xmas

Wat is je favoriete kerstliedje? En het meest verschrikkelijke?

Mijn favo kerstliedje zou ik echt niet weten, er zijn zo veel leuke kerstliedjes! De meest verschrikkelijke vind ik Christmas (Baby Please Come Home) en dan vooral de uitvoering van Cher….

Wanneer zet je de kerstboom op? En in welke kleur zijn de accessoires?

Meestal een week na sinterklaas zet ik de kerstboom op, dan is de Sinterklaas drukte weer afgelopen en is het bijna Kerst. Er zitten veel zilvere en rode kerstballen in, omdat ik rood echt bij kerst vind passen!

Als ik de kerstman was, dan zou ik…

Natuurlijk iedereen heel erg in de watten leggen en veel cadeau’s uitdelen!

Christmas deco.🎅🎄

Wat is jouw ultieme kerstgevoel?

Met de hele familie lekker gezellig kerst vieren. Met de open haard aan, een dikke laag sneeuw buiten! Ook vind ik het super leuk om een paar weken van te voren mijn kamer in kerststemming te maken en dat lekker met warme chocolademelk op mijn kamer te zitten!

Wat zijn je persoonlijke wensen (cadeaus en niet-materiële wensen) voor deze Kerst?

Wij doen met kerst nooit aan cadeau’s, maar 1 januari is het my birthday (!) en daar vraag ik Sensationail lakjes en een Remington krultang voor.

Wat zijn je maatschappelijke wensen voor deze Kerst?

Dat iedereen met kerst samen is en niet alleen en er een feestje van maakt.

Dog

Wie nomineer jij voor deze tag?

Hetzelfde als Anke; iedereen mag die deze tag leuk vind mag hem overnemen! Have a wonderful christmas!

Big kisses

Geef een reactie

