Ask Us #14

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

The Vampire Diaries

Wat is het laatste waar je op televisie naar hebt gekeken?

Anke: ”Het laatste waar ik op televisie naar heb gekeken is ”My Crazy Obsession” op TLC. Het is een super leuk programma, waar je mensen leert kennen die een grote obsessie hebben voor bijvoorbeeld ketchup, mosterd of poppen.”

Nynke:  ”Hollands Got Talent !”

Hoeveel paar schoenen heb je?

Anke: ”Ik heb Vans, Adidas, laarsjes en laarzen… Dat zijn ongeveer dus vier of vijf paar schoenen. En ik heb nog steeds niet genoeg!”

Nynke: ”Ik heb 3 paar sneakers, laarsjes en flatjes; dat zijn in totaal 5 paar.”

Fashion Factory Love's Photos - Fashion Factory Love | via Facebook

Als je een dag lang onzichtbaar zou kunnen zijn, wat zou je dan doen?

Anke: ”Als ik voor een dag lang onzichtbaar was, zou ik mensen afluisteren. Klinkt misschien stom, maar dan kan ik er iets over zeggen als ze iets fouts doen/zeggen.”

Nynke: ”Haha, wat een grappige vraag! Ik zou stiekem meegaan in een vliegtuig en dan naar een leuk land vliegen!”

Wat is de saaiste baan die je je kunt voorstellen?

Anke: ”De saaiste baan die ik me kan voorstellen is toch wel putjesscheppen. De hele dag in putjes zitten te scheppen, bah, niks aan en je verdient ook nog niet eens een cent.”

Nynke: ”De saaiste baan… Die weet ik niet. Er zijn zoveel verschillende banen in de wereld dus de saaiste weet ik niet precies.”

My life

Wat is de belangrijkste levensles die je hebt geleerd?

Anke: ”Moeilijke vraag… Dat is toch wel denk ik de les dat je niet meteen een oordeel moet hebben over mensen. Neem nou een voorbeeld aan Anita van Hollands Got Talent, met haar blauwe, rode haar. De jury dacht dat het een ”gewone”  huisvrouw was die dacht dat ze kon zingen. Maar na het eerste couplet gezongen te hebben, viel ze meteen in de smaak!”

Nynke: ”Ik ben het met Anke eens; dat je niet te snel moet oordelen over mensen.”

Big kisses

Geef een reactie

