All I want for Christmas tag #1

Kerst, we zien er al het hele jaar na uit. Aan de hand van deze tag beantwoorden we vragen als: wat is je ultieme kerstgevoel? en wat zou je doen als je de kerstman was? Lees verder en enjoy! Deze keer neemt Anke de tag over.

Sooo cute

Wat is je favoriete kerstliedje? En het meest verschrikkelijke?

Ik heb niet echt favoriete en verschrikkelijke kerstliedjes. Ik vind alles leuk! Elke dag heb ik de radio op SkyRadio staan, daar komen namelijk veel leuke kerstliedjes op. Maar als ik toch voor een favoriet moet kiezen, is dat All I Want For Christmas Is You van Mariah Carey of Shake Up Christmas van Train.

 

Wanneer zet je de kerstboom op? En in welke kleur zijn de accessoires?

De kerstboom staat allang in huis, haha! Meteen na Sinterklaas zet ik hem op. Er zitten veel kerstballen in met witte kleuren, in de vorm van hartjes, sterretjes en gewone ronde. Ook heb ik er lichtjes in zitten.

 

Christmas....

 

Als ik de kerstman was, dan zou ik…

Iedereen verwennen met mijn cadeau’s. Dan sloeg ik niemand over, iedereen zou een cadeautje krijgen.

 

Wat is jouw ultieme kerstgevoel?

Samen rond de tafel zitten met familie en vrienden, lekker eten en leuke spelletjes doen. Misschien nog een leuke film kijken, zoals Home Alone…  Het moet ook sneeuwen, daar krijg ik ook het ultieme kerstgevoel van! En vergeet niet de kerstboom, die er natuurlijk ook gezellig bij staat…

✖️

 

Wat zijn je persoonlijke wensen (cadeaus en niet-materiële wensen) voor deze Kerst?

Ik wil niet echt een cadeau hebben, maar ik zou graag willen dat mijn oma geneest van de ziekte kanker. Ook zou ik graag willen dat deze kerst super gezellig wordt!

 

Wat zijn je maatschappelijke wensen voor deze Kerst?

Mijn maatschappelijke wens is toch wel dat er niet meer gepest wordt en dat er meer geaccepteerd wordt. Maar die wens zal denk ik niet uitkomen, omdat de mensen dat zelf moeten doen. Sommige mensen willen gewoon niet luisteren, het is niet anders…

 

Wie nomineer jij voor deze tag?

Niemand! Iedereen mag hem overnemen. Fijne kerstdagen en een gelukkig 2014!

Big kisses

 

3 thoughts on “All I want for Christmas tag #1

Geef een reactie

