Sinterklaas cadeaus #1

De Sinterklaas drukte is al even afgelopen en  kerst begint bijna, maar we wouden toch nog even ons cadeaus showen. Groot of klein, al de cadeaus waren even fijn! Als eerste laat Anke je haar cadeaus zien.

Naamloos pizap

sinterklaas cadeaus 065

 

Als eerste pakte ik dit pakje uit. Ik had een andere radio op mijn verlanglijstje gezet, maar eigenlijk vind ik deze radio stiekem ook nog wel mooier dan die op mijn verlanglijstje! De radio is van het merk ”Akai”. De speakers doen het goed, er komt een super mooi geluid uit! Ik ben heel erg blij met dit cadeau.

sinterklaas cadeaus 067

 

Deze letters had ik ook op mijn verlanglijstje staan. Ze komen bij de Xenos weg meende ik en de prijs was ongeveer vijf euro. Ze staan nu gezellig bij mijn raam.

sinterklaas cadeaus 070

 

Katy Perry’s Killer Queen wilde ik ook al heel lang hebben. Dit is de flacon met 15 ml. De flacon ziet er mooi uit, hij lijkt net op een diamant! De dop is van (nep) goud en er staan katten op afgebeeld. De parfum zelf ruikt heerlijk naar heerlijke bessen, ik draag deze parfum heel vaak.

sinterklaas cadeaus 073

 

Nail beads! Hier heb ik niet naar gevraagd, maar ik heb het ”gewoon” gekregen. Ze komen bij de Hema weg. Ze zijn wel handig, want ze zitten niet in zulke rare potjes. Nu kun je je nagel er gewoon in dippen!

sinterklaas cadeaus 081

 

Handig, deze bak waar je je ”lifestyle products” in kunt doen! In deze bak bewaar ik tijdschriften etc. Deze komt (meende ik) bij de Xenos weg, ik had hem ook op mijn verlanglijstje staan.

sinterklaas cadeaus 082

Een dikke ”need” voor de winter: pantoffels! Hier ben ik ook heel erg blij mee, want ik heb altijd hele koude voeten in de winter.

Big kisses

 

 

Geef een reactie

