Ask Us #13

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

Girl problems😜

 Als je een ster in de Melkweg een naam zou mogen geven, welke naam zou je dan kiezen?

Anke: ”Poeh, moeilijke vraag… Melkweg is ”galaxy”, dus ik zou het glam-shine noemen, omdat de lucht dan zo mooi ”glimt” lijkt het!

Nynke: ”Diamond! Sterren schitteren altijd heel mooi in de lucht als een diamant, dus zo zou ik zeker weten mijn ster noemen!”

Wat is de langste autorit die je ooit hebt gemaakt?

Anke: ”Dat waren 11 uren naar Zuid-Frankrijk! Oh, wat was dat erg voor mijn ouders, ik was toen iets van 4 jaar en dus ik kon het bijna niet volhouden in onze warme auto. Ik verveelde me dood en was wagenziek. Hierdoor hebben we nooit zulke autoritjes meer gemaakt…”

Nynke: ”De langste autorit weet ik niet meer precies, maar ik denk dat het naar Denemarken was.”

My dream

Als je twee make-up producten zo mogen kiezen waar je mee moest opmaken, welke zouden dat dan zijn?

Anke: ”Ik zou voor mascara en eyeliner gaan, dat heb ik elke dag op!”

Nynke: ”Dat is echt een lastige, maar ik denk mascara en eyeliner, of mascara en foundation…”

Wat zou je op dit moment graag willen?

Anke: ”Ik zou graag op dit moment een warm broodje willen.”

Nynke: ”Iets lekkers van de Starbucks….!”

Starbucks

Wat is je favoriete manier om tijd te verspillen?

Anke: ”Op internet kijken, bloggen, doelloze dingen naar vrienden whatsappen en lezen.”

Nynke: ”Leuke dingen doen; internetten, bloggen, shoppen, DIYen enzo!”

Big kisses

Geef een reactie

