Sweater wheater tag #2

Bij de ”sweater weather” tag laten we je zien wat ons lievelings- (geur) kaarsje is, welke warme dranken we drinken en welke trui we het liefste in het najaar dragen. Dit keer beantwoordt Nynke de vragen.

#sweaterweather | via Tumblr

1. Wat is je favoriete geurkaars?

Maakt mij eigenlijk niets uit, gewoon lekkere winterse geuren!

2. Koffie, thee of warme chocolademelk?

Ik vind alles heel lekker, vooral koffie en warme chocolademelk. Toch vind ik warme chocolademelk net iets specialer voor in de winter..

3. Wat is je leukste of mooiste herinnering aan de herfst?

Lekker gezellig in huis met de kaarsjes aan en de lekker warme sweaters natuurlijk!

Wingggg

4. Welke trend vind je leuker: donkere lippen of winged eyeliner?

De winged eyeliner! Je ogen knallen eruit als je een wigend eyeliner op hebt. Het maakt je look ook nét iets chiquer.

5. Wat vindt je de lekkerste parfum voor de herfst?

Het maakt mij niet zo veel uit, ik vind heel veel parfum wel lekker, en doe niet specifiek een andere parfum op in de herfst.

6. Wat is je favoriete eten voor Thanksgiving?

Zoals Anke ook al noemde, doen we in Nederland niet echt aan Thanksgiving, maar voor kerst vind ik de rollade die mijn vader maakt altijd heerlijk!

Gloves

7. Hoe is het weer waar jij woont?

We hebben een zeeklimaat in Nederland, dus zachte winters en koele zomers. Ik hoop natuurlijk wel dat we een white christmas hebben dit jaar!

8. Wat is je meest gedragen trui?

Die weet ik echt niet, want ik heb heel veel truien!

9. Wat is de musthave nagellak van het najaar?

Donkere kleuren en glitter!

10. Voetballen of springen in de bladeren?

Ik kan niet voetballen, haha. Dan maar springen in de bladeren!

11. Skinny jeans of leggings?

Skinny jeans! Ze zitten zo lekker en je kunt ze overal mee combineren!

12. Laarzen of Uggs?

Bij mijzelf vind ik laarzen beter staan, maar bij anderen mensen vind ik Uggs ook wel heel fashionable staan. Het maakt mij dus eigenlijk niet uit.

pumpkin spice starbucks - Google Search

13 .Is pumpkin spice echt lekker?

Ik vind het er zelf wel heel lekker uit zien, maar ik heb het nog nooit gehad!

14. Wat is je favoriete programma/tv serie?

Eigenlijk vind ik heel veel tv programma’s wel leuk. Het is maar net wat op tv is op dat moment. Wel kijk ik bijna elke vrijdagavond naar The Voice Of Holland.

15. Welk nummer brengt je echt in de herfst sfeer?

Er zijn niet echt speciale herfst liedjes die ik mooi vind, maar wel kerstliedjes zoals All I Want For Christmas Is You!

Big kisses

Geef een reactie

