Ask us #12

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

Teenager post

Welk masker zou je het liefst dragen op een gemaskerd bal?

Anke: ”Moelijke vraag… ik zou voor één met glitters gaan.”

Nynke: ”Een hele mooie die alleen voor mijn ogen zit. Met goud en zilver!”

 

Welke 3 landen zou je het liefst willen bezoeken?

Anke: ”Ik zou graag Amerika, Frankrijk en Spanje willen bezoeken.”

Nynke: ”Amerika, Frankrijk en Engeland!”

Bellamiselami//

Welk fruit eet je het vaakst?

Anke: ”Ik eet het vaakst mandarijnen. Vooral deze week at ik er veel, ik had zo’n pijn in mijn keel en dan at ik ze en dan verdween de pijn in mijn keel meteen!”

Nynke: ”Dat verschilt heel erg, maar ik denk appels en bananen.”

 

Als je in één keer een andere taal zou kunnen spreken, welke taal zou je dan kiezen?

Anke: ”Ik zou voor Engels gaan, die taal kan ik verstaan en kan ik spreken.”

Nynke: ”Dat is een moeilijke, wil wel heel talen kunnen spreken, haha! Ik denk dat als ik toch moet kiezen Engels vloeiender kan spreken.”

English | via Tumblr

Wat is je favoriete maand van het jaar?

Anke: ”Mijn favoriete maand in het jaar is toch wel december. Dan hebben we kerst, sinterklaas, valt er sneeuw en kunnen we schaatsen.”

Nynke: ”Mogen het er ook 2 zijn? Kan niet kiezen tussen december en januari, want in december is het kerst, sinterklaas maar op 1 januari ben ik jarig…!”

Big kisses

Geef een reactie

